خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حضور در انتخابات؛ «نه» بزرگ به دشمن و «آری» بزرگ به انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور در انتخابات و یک «نه» بزرگ به دشمن و یک «آری» بزرگ به انقلاب مشت محکمی بر دشمنان؛ و علاوه بر آن همگام بودن با ولایت است.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۶۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ماه رجب فرصت خوبی برای رسیدن به کمال انسانیت است، اظهار داشت: باید از این ایام به نحو احسن تمام استفاده را کرد زیرا ماه رجب فرصتی است تا انسان قدم‌هایی برای رسیدن به درگاه تعالی برداشته باشد.

وی رسالت پیامبران را 7 عنوان قلمداد کرد و گفت: وظایفی بر دوش پیامبران بود که سختی‌های زیاد را به دنبال داشت، این ایمان و باور قلبی پیامبران است که دین را باور کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: ایمان قلبی است که کمک می‌کند و آن دل است که احساس و عاطفه و عشق را زنده می کند و به سوی هدف و کمال و برتری هدایت می‌کند و در بسیاری موارد دل بر عقل برتری دارد.

وی دیگر رسالت‌های پیامبران را تبلیغ خوب برشمرد و گفت: احیا گر انقلاب امام حسین(ع) حضرت زینب کبری(س) بود.

گنجعلی بیان داشت: پیامبران آمدند تا رذایل اخلاقی را از بشریت بگیرند و کاشت فضیلت انجام دهند و تبیین احکام الهی و دینی، باید ها و نبایدها را به جامعه بشریت بیاموزند.

وی یکی دیگر از رسالت های پیامبران را آموختن ادب و اخلاق عنوان کرد و گفت: پیامبران آمدند تا آداب اخلاق را به بشریت بیاموزند که آداب اجتماعی، آداب مدیریت، آداب زندگی و .... را همراه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: حکمت از دیگر رسالت‌های پیامبران بود زیرا خداوند به هرکسی اعطاء نمی‌کند کسی را که خداوند حکمت دهد خیر کثیر اعطاء کرده است.

* روحیه اشرافی گری نمی تواند مردم را درک کند

وی به رسالت نمایندگی اشاره کرد و گفت: مسئولیت نمایندگی رسالت سنگینی دارد، روحانیت رسالت پیامبری بر دوش دارد.

گنجعلی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری، انسجام و اتحاد مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است، چراکه با این حضور نشان می‌دهد این نظام مقدس بین مردم ایران اسلامی مقبولیت دارد.

وی اظهار داشت: حضور در انتخابات و یک «نه» بزرگ به دشمن و یک «آری» بزرگ به انقلاب مشت محکمی بر دشمنان؛ و علاوه بر آن همگام بودن با ولایت است زیرا اگر قلب ولایت شاد شود به یقین قلب امام زمان(عج) شاد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: از شاخصه‌های انتخاب شایسته این است که نگاه کنیم ارتباط با خدا که نشان از تدین بودن و ارتباط با ولایت که نشان از ولایت پذیری چگونه است.

وی بیان کرد: از دیگر شاخصه‌های انتخاب اصلح این است که نگاه کنیم به ارتباط با مردم و مردمی بودن آن نامزد مدنظر چگونه است، باید از جنس مردم باشد چراکه روحیه اشرافی‌گری نمی‌تواند مردم را درک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات