خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

بصیرت سیاسی یعنی دشمن‌شناسی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر داشتن بصیرت گفت: بصیرت سیاسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نشان از دشمن شناسی و شناخت صحیح دشمن است.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۴۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی در جمع اهالی شهرک سید احمدخمینی اسدآباد با اشاره به ویژگی‌های بصیرت اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرماید بصیرت دارای سه ویژگی است که ویژگی اول این است که انسان در مورد مسائل پیش روی خود فکر کند و موضوعات را سبک سنگین کند و در نهایت اقدام کند.

وی افزود: از دیدگاه ایشان ویژگی دوم این است که انسان نسبت به موضوعات پیش روی خود نگاه تیزبین داشته باشد و به جریانات نگاه سطحی نکند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه ویژگی سوم یعنی انسان به جریانات تاریخ نگاه عبرت آمیز داشته باشد، بیان داشت: بصیرت اخلاقی، دینی و بصیرت سیاسی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که هر انسان باید در وجودش داشته باشد.

وی ادامه داد: از میان این سه بصیرت، بصیرت سیاسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نشان از دشمن شناسی و شناخت صحیح دشمن است.

مرادی با بیان اینکه یکی از راه‌های داشتن بصیرت سیاسی این است که انسان انقلابی فکر کند، انقلابی بماند و عمل کند، تصریح کرد: بصیرت راه شناخت حق از باطل است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی دشمنان از بستر انتخابات به دنبال به چالش کشاندن یا ساقط کردن نظام هستند که تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند تا انتخابات سبک برگزار شود و مردم حضور کم رنگی در انتخابات داشته باشند و افرادی که غرب گرا هستند در انتخابات انتخاب شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران است که کشور را در برابر دشمنان بیمه می‌کند و وظیفه عموم مردم است که عقلا و شرعا در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات