خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید در بحث اینترنت خودکفا شویم، گفت: امروز بستر ایجاد اینترنت پاک و شبکه اجتماعی سالم در بسیج و سپاه فراهم شده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۰۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد قره‌گزلو در مراسم تجلیل از مسئولین شباب حوزه‌ها و اقشار سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: امروز همه تعاریف و اهمیت انقلاب و دشمنی‌های دشمنان انقلاب در فضای مجازی آورده شده است.

وی عنوان کرد: فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) اهمیت فضای مجازی به اندازه خود انقلاب است، تاکید بر این موضوع دارد.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان افزود: سازمان‌های جاسوسی کشورهای مختلف بر این موضوع اتفاق نظر دارند که جمهوری اسلامی ایران از طریق فضای مجازی مورد آسیب بیشتری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: آنها برای این امر سرمایه‌های میلیاردی هزینه می‌کنند تا بتوانند از طریق فضای مجازی به کشور آسیب برسانند ولی خوشبختانه دشمن توفیقاتی خوبی به دست نیاورده است.

قره‌گزلو با بیان اینکه باید در بحث اینترنت خودکفا شویم، ابراز داشت: اگر در بحث اینترنت وابسته باشیم به طور قطع آسیب‌پذیر خواهیم بود و این در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه امروز بستر ایجاد اینترنت پاک و شبکه اجتماعی سالم در بسیج و سپاه فراهم شده است، تصریح کرد: این ارزشمند است و بسیجیان می توانند یک الگوی مناسب از اینترنت پاک ارائه دهند تا تهدیدها به فرصت‌ها تبدیل شود و ما باید هرچه بیشتر هوشیاری خود چندین برابر حفظ کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات