خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: مدیریت انقلابی را لازمه و پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید خواند و اظهار داشت: در طول انقلاب در زمان‌ها و بخش‌هایی که مدیریت انقلابی و پرکار حاکم بوده به نتیجه مطلوب رسیده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۴۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان به تبیین بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی پرداخت و اظهار داشت: اقتصاد اولویت اصلی مسائل کشور و دغدغه اصلی رهبری انقلاب است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری بر روی موضوعات اقتصادی حساسیت دارند چراکه بیشترین فشار بر روی مردم و نیز تبلیغات سوء دشمن علیه انقلاب اسلامی از همین ناحیه است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان آثار و تبعات فشار اقتصادی بر مردم اظهار داشت: دشمن به دنبال ناکارآمدجلوه دادن نظام اسلامی در رفع مشکلات معیشتی مردم است و متأسفانه برخی سیاست های کلان در مسئولان کشور نیز مانع دستیابی ملت ایران به گشایش های اقتصادی است.

وی گره زدن مشکلات کشور به حلّ تعارضات راهبردی نظام اسلامی با سلطه جهانی و نگاه به دست بیگانگان را از جمله موانع رفع مشکلات اقتصادی دانست و افزود: باید با نگاه به درون و توانایی های ملت ایران و با مدیریت جهادی به تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد و معیشت مردم اقدام کرد.

عبدی مدیریت انقلابی را لازمه و پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید خواند و اظهار داشت: در طول انقلاب در زمان‌ها و بخش‌هایی که مدیریت انقلابی و پرکار حاکم بوده به نتیجه مطلوب رسیده‌ایم اما در بخش ها و موقعیت هایی که مدیریت غیر انقلابی و بی تحرک داشتیم، شاهد عقب ماندگی و یا توقف پیشرفت ها بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برخورد رهبری معظم انقلاب با نظام استکباری غرب به دو گونه بوده است یک نوع آن،آوردن مردم به صحنه های مقابله با استکبار است و نوع دیگر نیز تحقیر تهدید بیگانگان است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این دو برخورد همواره نظام استکبار را در موضع ضعف و انزوا در برابر نظام اسلامی قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات