خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

تهاجم فرهنگی و مسائل اقتصادی دو اولویت مهم کشور است

امام جمعه نهاوند گفت: در هر کاری یکسری اولویت ها وجود دارد که مهم ترین اصل است و در کشور ما اولویت با دو چیز است یکی تهاجم فرهنگی و دیگری مسائل اقتصادی است .
کد خبر: ۸۸۴۵۷۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک سال نو و اعیاد ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) بیان داشت: در هر کاری یکسری اولویت ها وجود دارد که مهم ترین اصل است و در کشور ما اولویت با دو چیز است یکی تهاجم فرهنگی و دیگری مسائل اقتصادی است .

وی در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی گفت : دشمن از هر موقعیتی استفاده می کند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزند و تنها راه مبارزه با این تهاجم فرهنگی استفاده از فرصت ها است.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: باید از طریق این فرصت ها به خدا نزدیک شویم و با خدا خلوت کنیم و باید به فرزندانمان آگاهی دهیم تا بتوانیم آنها را از تهاجم فرهنگی نجات دهیم .

وی در خصوص اقتصاد گفت : اقتصاد در هر کشوری یکی از اصولی است که وابسته به منابع آن کشور است و خوشبختانه کشور ما سرشار از این منابع است.

مغیثی عنوان کرد: شهرستان نهاوند نیز از این مهم مستثنی نیست و دارای منابع طبیعی بسیار خوبی است که می تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند و موانع بیکاری آنان را بردارد .

وی با بیان اینکه مردم مطالبات خود را از دولت می‌خواهند چون دولت بیشتر در این امر دخالت دارد، خاطرنشان کرد: از مسئولین دولتی شهرستان می‌خواهم که در ارائه خدمات به مردم کوتاهی نکنند چرا که حفظ نظام وابسته به خدمات است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات