خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه ناحیه فامنین گفت: شرکت پرشور در انتخابات پایه های نظام را تقویت می کند و خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۳۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت‌الاسلام محمود رضایی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه فامنین اظهار داشت: تمام تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور و حداکثری مردم و واجدین شرایط در این انتخابات است، چراکه این حضور نشان از مقبولیت نظام مقدس توسط مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: چشم تمام کشورها و رسانه‌های بیگانه و مزدور به این انتخابات و نحوه و کیفیت حضور مردم در انتخابات است و به دنبال نقطه ضعف در این حضور مردمی هستند.

این هادی سیاسی ابراز داشت: حضور بسیار زیاد افراد برای ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری از سویی مثبت و از طرفی نیز دارای عوارض و پیامدهای منفی برای بیگانگان است که باعث تضعیف و تمسخر جایگاه ریاست جمهوری می شود.

وی ادامه داد: شرکت پرشور در انتخابات پایه های نظام را تقویت می کند و خار چشم دشمنان است و همه اقشار با تمام سلایق در آن باید حضور حداکثری داشته باشند تا بار دیگر مردم سالاری در این حکومت به اثبات برسانند.

رضایی در پایان گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و وضع اقتصادی و معیشتی مردم، نامزدهای ریاست جمهوری باید شعارهای قابل قبول و اجرایی داشته باشند و در برخی از دوره این آفت وجود داشته است و در مقابل مردم نیز باید با تحقیق و بررسی‌های سنجیده و دقیق فرد اصلح و مدیر را انتخاب کنند.

شرکت پرشور در انتخابات پایه های نظام را تقویت می‌کند 

شرکت پرشور در انتخابات پایه های نظام را تقویت می‌کند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات