خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ملایر خبر داد

فعالیت 8 گروه تخصصی هنرمندان بسیجی در ملایر

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ملایر از فعالیت هشت گروه تخصصی بسیج هنرمندان شهرستان ملایر در زمینه های شعر، خوشنویسی، نمایش، صنایع دستی، عکس، فیلم، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۲۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

زهرا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک سالروز بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: استمرار راه 2 هزار شهید هنرمند و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم «سید مرتضی آوینی» تلنگری است بر دانستن قدر داشته ها و هنرمندانی که از جان خود گذشتند تا حیثیت و کیان حقیقی و انسانی، اسلامی و انقلابی و فرهنگی کشور را حفظ کنند و آن را به نسل های بعد خود بیاموزند تا امروز پرچمدار هنر مقدس این سرزمین در جهان باشند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش هنر در عصر امروز افزود: با توجه به این امر رسالت هنر انقلابی و هنرمندان متدین و انقلابی بسیار سنگین است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ملایر گفت: در ادامه تفکر بسیجی حضرت امام(ره) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و به منظور گسترش نقش آفرینی بسیج و بسیجیان در عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی ،بسیج هنرمندان شهرستان ملایر توانسته قریب به یک دهه فعالیت؛ توجه تعداد زیادی از هنرمندان را به خود معطوف کند و زمینه شکل گیری گروهای ارزشی، هنری و ادبی را در قالب هشت گروه تخصصی در زمینه های شعر، خوشنویسی، نمایش، صنایع دستی، عکس، فیلم، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی را فراهم آورد.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته گفت: جذب و سازماندهی هنرمندان بسیجی، حضور در جشنواره‌های هنری و ادبی استانی و کشوری و کسب رتبه، برگزاری یادواره شهدای هنرمند، اجرای برنامه یک سبد گل محمدی، برپایی نمایشگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، عکس، تشکیل حلقات صالحین، برپایی اردوی سیاحتی و زیارتی، اعزام هنرمندان در دوره های آموزشی هنری و ادبی در استان، کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان بسیجی و برگزاری نمایش های آئینی در ماه‌های مختلف از جمله کارهای انجام شده در بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ملایر بوده است.

وی افزود: امید است که به لطف الهی و پیروی از ولی امر مسلمین زمینه هایی را در راستای رشد و اعتلای هنر دینی و انقلابی در طراز انقلاب اسلامی فراهم آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات