خبرهای داغ:
سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان عنوان کرد

ترویج اسلام ناب و تفکر بسیجی از اهداف مهم خبرگزاری بسیج

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان ترویج اسلام ناب و فرهنگ و تفکر بسیجی را از اهداف خبرگزاری بسیج دانست و گفت: خبرنگاران بسیج باید در این زمینه ورود پیدا کرده و بسیجیان نمونه را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۵۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
ترویج اسلام ناب و تفکر بسیجی از اهداف مهم خبرگزاری بسیج
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مریم صابری‌یگانه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی ـ توجیهی خبرنگاران افتخاری بسیج همدان با اشاره به عملکرد خبرگزاری بسیج اظهار داشت: خبرگزاری بسیج همواره به دور از هرگونه گرایش سیاسی اقدام به فعالیت کرده و مهم ترین هدف آن معرفی اسلام ناب است.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری و تبیین مطالبات رهبری در عرصه رسانه عنوان کرد: باید بتوان از ظرفیت رسانه در راستای پیاده‌سازی فرامین امام خامنه ای(مد ظله العلی) استفاده کرد و به تبیین مطالبات ایشان پرداخت که در این زمینه از خبرگزاری بسیج انتظار بیشتری می‌رود و این مهم از اهداف این خبرگزاری است.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را از دیگر اهداف خبرگزاری بسیج دانست و بیان کرد: خبرنگاران بسیج باید در این زمینه ورود پیدا کرده و بسیجیان نمونه را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنند.

وی با بیان اینکه با وجود بسیجیان نخبه فراوان در استان در معرفی آنها به جامعه غفلت شده است، افزود: خبرگزاری بسیج ظرفیت خوبی برای معرفی بسیجیان نخبه دارد که باید از آن استفاده کرد.

صابری‌یگانه با تاکید بر پرداختن به مسائل فرهنگی به ویژه فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن در جامعه ابراز داشت: شهدا و رزمندگان ما با انجام رشادت‌ها و جانفشانی‌های بی‌نظیر در دوران دفاع مقدس در جامعه امروز مظلوم واقع شده‌اند و می‌طلبد که خبرنگاران بسیج به معرفی این دلاورمردان به نسل جوان بپردازند.

وی رسانه را به عنوان بهترین ابزار برای انجام کار فرهنگی در زمینه معرفی شهدا و الگو قرار دادن آنها در جامعه معرفی و تصریح کرد: اگر شهید شاخص در ابتدای سال در استان و شهرستان‌‌ها معرفی می‌شود باید به یک جریان تبدیل شود و در طول سال به آن بپردازیم تا علاوه بر معرفی شهید، یک مجموعه بسیار ارزشمند از آثار شهید ارائه شود که کار رسانه در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

* امروز سلاحی برنده‌تر از رسانه نیست

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان کار و فعالیت در راه شهدا را یک افتخار دانست و ابراز داشت: خبرنگران بسیج در این زمینه همواره پای کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم‌ترین تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد: همانگونه که رسانه‌ها در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... می‌تواند اثربخش باشد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند نقش کلیدی و اساسی داشته باشد.

صابری‌یگانه با اشاره به رسالت خبرگزاری بسیج در خصوص بصیرت افزایی تصریح کرد: بصیرت‌افزایی فقط به تشخیص درست و غلط در یک مقطع زمانی خلاصه نمی شود بلکه باید همواره در جامعه بصیرت‌افزایی داشت که بهترین ابراز در این زمینه رسانه است چراکه می‌تواند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان از رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، افزود: این به دلیل نقش مهم رسانه است چراکه امروز سلاحی برنده‌تر از رسانه نیست و می‌تواند جمع کثیری از افکار عمومی را با خود همراه کند.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ـ توجیهی خبرنگاران افتخاری بسیج همدان بیان داشت: در سال های گذشته نیز دوره‌های آموزشی در سرفصل‌های مختلف برای خبرنگاران افتخاری بسیج با هدف ارتقای کیفی اخبار و با حضور اساتید متبحر برگزار و آموزش‌های لازم در حد عمومی و تخصصی ارائه شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام 140 نفر در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج همدان افزود: خبرگزاری بسیج استان همدان طی سه سال اخیر جزو 7 رتبه‌ اول بین خبرگزاری‌های بسیج کشور است که این امر حاصل تلاش خبرنگاران آن است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات