خبرهای داغ:
معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان:
معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان گفت: موتور این انقلاب با هر گونه تحریم‌های سختی که صورت گرفته، خاموش نشده و امروزه ما میراث‌داران آن هستیم، پس لازم است با دقت انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۶۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی در جشن میلاد امام علی(ع) در جهاد دانشگاهی همدان، با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم و باید حواسمان باشد که اشتباه نکنیم، اظهار کرد: موتور این انقلاب با هر گونه تحریم‌های سختی که صورت گرفته، خاموش نشده و امروزه ما میراث‌داران آن هستیم، پس لازم است با دقت انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه جامعیت برای انقلاب امام خمینی(ره) آماده بود، اظهار کرد: این انقلاب همچون انقلاب حضرت موسی(ع) و حضرت محمد(ص) با اختلافات بعضی از افراد مواجه شد و تحریم‌های سختی صورت گرفت اما خوشبختانه با درایت امام خمینی(ره) هیچ مشکل و تحریمی نتوانست موتور انقلاب را خاموش کند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه تحریم‌های صورت گرفته برای انقلاب و راه امام(ره) مشکلی ایجاد نکرد، یادآور شد: این انقلاب ارزشمند دارای سه ضلع مردم، خود انقلاب و دولت اسلامی است بنابراین باید در آستانه انتخابات و تحول کشور حواسمان باشد.

وی به تحریم‌هایی که انقلاب را نشانه گرفته است، اشاره کرد و افزود: جنگ هوشمند امروز مساوی با تحریم نظامی، تحریم اقتصادی به علاوه جنگ نرم است.

قوامی به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره کرد و یادآور شد: ما و مسئولان باید برای تحقق این شعار تمام تلاش خود را به کار ببندیم پس لازم است با صبر و تحمل، ارائه تسهیلات برای تولیدات و حمایت از تولید با کیفیت ایرانی این شعار را به تحقق برسانیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی‌که متکی به بحث واردات باشیم کارخانه‌های ما می‌خوابند، خاطرنشان کرد: امید است مسیر پیشرفت را همانگونه که طی می‌کنیم، به خوبی ادامه دهیم.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی استان همدان به امنیتی که کشور ایران به لطف ولی‌فقیه دارد، اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب خوشبختانه رشد علمی کشور در فناوری نانو و هسته‌ای پیشرفت چشمگیری داشته است همچنین در سلول‌های بنیادی حرف اول را در منطقه می‌زنیم و در بحث دفاعی و موشکی خوب عمل کرده‌ایم بر همین اساس هر جا انقلابی عمل شده، نتیجه گرفته‌ایم بنابراین بایددر اقتصاد هم اینگونه عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات