خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هنرمندان بسیجی و ارزشی در طراز انقلاب با اقدام جهادی و انقلابی خود موزانه فرهنگی را به نفع اسلام و انقلاب تغییر دهند و دشمنان را مأیوس کنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۶۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به هفته «هنر انقلاب اسلامی» و گرامیداشت یاد سید شهیدان اهل قلم شهید «مرتضی آوینی» اظهار داشت: هنر در هر زمینه ای که استفاده شود، اثر گذاری را بیشتر و عمیق تر می‌کند.

وی ابراز داشت: در انقلاب اسلامی هنرمندان واقعی شهدا هستند چرا که شهادت هنر مردان خدا است و شهدای عزیز ما زندگی و شهادتشان هنرمندانه بوده و به همین دلیل اثرگذاری بیشتر و عمیق‌تری بر جان انسان‌ها دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: نقش هنرمندان بسیجی و ارزشی در طراز انقلاب در تغییر موازنه های فرهنگی، هنری و ادبی این است که با هنر خود هنر شهدا را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تفسیر کنند.

وی ادامه داد: هنرمندان با اشعار خود، با متون ادبی و کتاب‌های که از خاطرات شهدا و رشادت‌های آنان می نویسند و از طریق تئاتر، سریال‌ها و فیلم‌های ارزشی و فاخری که در طراز انقلاب اسلامی تهیه می کنند می‌توانند اثرگذار باشند.

رستمی تصریح کرد: ما در طول انقلاب تا به‌حال آثار فاخری در زمینه‌های مختلف به ویژه در فیلم و سریال از هنرمندان انقلابی داشته ایم که اثر آنها از ساعت‌ها مطالعه و سخنرانی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب گفت: لازم است که هنرمندان بسیجی و ارزشی در طراز انقلاب با اقدام جهادی و انقلابی خود موزانه فرهنگی را به نفع اسلام و انقلاب تغییر دهند و دشمنان را مأیوس کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: یکی از عرصه‌هایی که توان اثرگذار بود نیز امروزه فضای مجازی است که لازم می باشد در این عرصه یاقوت و قدرت ورد پیدا کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان گفت: به فضای مجازی اهمیت بدهید و توجه داشته باشید چراکه اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات