خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد

راهیان نور مهمترین ابزار تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: راهیان نور مهمترین ابزار تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۰۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: اردوی راهیان نور مهمترین عامل برای عدم تحریف ارزش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و جانفشانی‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس حماسه شگفت‌آوری بود که جوانان ایران توانستند با دست خالی و توکل بر خدا در مقابل استکبار جهانی بایستند و موفق شوند و این حماسه باید برای جوانان و نسل‌های آینده بازگو شود تا احساس عزت و امید به آنها دست دهد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهیان نور ابتکاری بسیار بزرگ و مهم برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است، گفت: با استفاده از راهیان نور می‌توان نسل‌های انقلاب اسلامی را با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس که با دست خالی فرزندان این مرز و بوم در مقابل 37 کشور با روحیه ای جهادی و انقلابی توانستند دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی در جامعه به دنبال این هستند که ارزش‌های دفاع مقدس را کم رنگ کنند، افزود: راهیان نور مهمترین ابزار تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

مرادی گفت: از طریق راهیان نور می‌توان جنایت‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را که در هشت سال دفاع مقدس علیه ایران انجام دادند برای نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب بازگو کرد تا نسبت به نیت‌های شوم استکبار جهانی در قبال نظام اسلامی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه 967 نفر اسدآبادی به غرب کشور و 458 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند، تصریح کرد: راهیان نور نمونه بارز گردشگری ارزش در راستای بیان کردن کار و روحیه ایثارگری است که از این طریق می‌توان جوانان را نسبت به کارهای جهادی آشنا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات