خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اعزام ۴۰۰ رزنی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه رزن از اعزام ۴۰۰ نفر از بسیج محلات شهرستان رزن به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۷۷۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات زاده با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بزرگترین کار فرهنگی کشور است که بعد از دوران دفاع مقدس شکل گرفته، گفت: تاثیر این اردوها را می توان در فضای جامعه مشاهده کرد.

وی از اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان رزن به مناطق عملیاتی طی روزهای ۵ تا ۸ فروردین ماه خبر داد و افزود: ثبت نام افراد داوطلب برای سفر به کربلای ایران از ابتدای اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: در این دوره از اعزام‌ها هزینه برای هر داوطلب ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی امکان سفر با خودروی شخصی را از تفاوت‌های برنامه راهیان نور امسال عنوان و اضافه کرد: خانواده ها و افراد می توانند طی هماهنگی با واحد اردویی سپاه شهرستان به صورت انفرادی و با خودروی شخصی به مناطق جنوب کشور سفر کنند.

سرهنگ برات زاده یادآور شد: در سفرهایی که خانواده ها با خودروی شخصی به سمت مناطق جنوب کشور حرکت می کنند هماهنگی ها برای اسکان و تامین غذا انجام می شود.

وی هزینه این سفر را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و از حضور راویان و پیشکسوتان جهاد و شهادتدر کاروان ها برای بیان جانفشانی ها و خاطرات ایثار و از خودگذشتگی جوانان این سرزمین در ۸ سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: روحانیون و مداحان نیز کاروان راهیان نور را همراهی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ظرفیت اعزام از شهرستان رزن را ۴۰۰ نفر در قالب ۹ دستگاه اتوبوس عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در این مناطق که عمدتا مناطق مرزی است در حالی که بسیاری از کشور های همسایه امنیت خوبی ندارد نشان از امنیت پایدار ایران اسلامی است که آن هم حاصل خون شهدای عزیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات