خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:

راهیان نور نوعی غفلت‌زدایی و بیداری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد بابیان اینکه راهیان نور نوعی غفلت زدایی و از خواب بیدار شدن است، گفت: حضور دانشجویان و جوانان در اردوی راهیان نور سطح فرهنگی جامعه را ارتقا بخشیده و نظام را از هجمه های فرهنگی دشمنان مصون می دارد.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۳۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام حسین گروسی در ستاد راهیان نور با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور در سراسر کشور اظهار داشت: راهیان نور می تواند جوانان و نوجوانان را از حیث اخلاقی و معنوی ارتقا بخشد.

وی با اشاره به اثر گذاری اردوی راهیان نور عنوان کرد: با توجه به هجمه و جنگ فرهنگی دشمن برپایی اردوی راهیان نور برنامه دشمن برای تضعیف ایمان نیروی جوان را خنثی می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد عنوان کرد: برنامه ریزی درست در برپایی اردوی راهیان نور سبب می شود جوانان و نوجوانان بهره های معنوی و بصیری خوبی از این برنامه داشته باشند.

وی بابیان اینکه راهیان نور نوعی غفلت زدایی و از خواب بیدار شدن است، گفت: حضور دانشجویان و جوانان در اردوی راهیان نور سطح فرهنگی جامعه را ارتقا بخشیده و نظام را از هجمه های فرهنگی دشمنان مصون می دارد.

گروسی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ نظامی نیست بلکه دشمن امروز در عرصه فرهنگ علیه ما می‌جنگد، ضمن اینکه در جنگ نظامی دشمن مشخص است اما درجنگ فرهنگی دشمن ما مشخص نیست، گفت: بر همین اساس نیاز کنونی جامعه ما کار فرهنگی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دشمنی آمریکا در تمام عرصه‌ها، عنوان کرد: اینکه دولت‌ آمریکا چه در زمان اوباما و چه در زمان ترامپ از گزینه های روی میز سخن می‌گوید به این دلیل است که می‌خواهند ما را فقط متوجه جنگ نظامی کنند و ما را از جنگ فرهنگی غافل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد ادامه داد: همان‌گونه که باید در عرصه نظامی آماده باشیم در مباحث فرهنگی نیز باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات