خبرهای داغ:
زائر راهیان نور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی است، گفت: در مناطق عملیاتی وقتی انسان ایثار رزمندگان را از نزدیک لمس می کند در مقابل آن بیش از پیش احساس مسئولیت و تکلیف می کند.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۸۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

حسین صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور اظهار داشت: امسال برای چهارمین سال متوالی در این اردو ثبت نام کرده‌ام.

وی با اشاره به تاثیرات معنوی اردوی راهیان نور افزود: مناطق عملیاتی همچون مکان‌های زیارتی مقدس هستند و حضور در این مناطق معنویت را افزایش می دهد.

این زائر راهیان نور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی است، ابراز داشت : در مناطق عملیاتی وقتی انسان ایثار رزمندگان را از نزدیک لمس می کند در مقابل آن بیش از پیش احساس مسئولیت و تکلیف می کند.

وی عنوان کرد : در مناطق عملیاتی انسان بیش از پیش شهدا را حس می کند، شهدا و رزمندگانی که از تمام تعلقات و مادیات دل بریدن و با هدف دفاع از کشور و اسلام به جهاد پرداختند.

صالحی با تأکید بر افزایش کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد : در این خصوص و برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است نشریه‌ها و فلش کارت‌های بیشتری از زندگی نامه و وصیت شهدا بین زائرین توزیع شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه طول مدت اردو بسیار کم است، یادآور شد : در اردوها بیشتر در خودرو هستیم تا مناطق عملیاتی، بنابراین پیشنهاد می شود طول مدت اردو به 5 روز افزایش یابد تا فرصت بیشتری برای استفاده هرچه بهتر فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات