خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

دفاع مقدس سرشار از ارزش‌‌هاست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دفاع مقدس سرشار از ارزش‌‌های مختلف است بنابراین هر اندازه که به این موضوع پرداخته شود، باز هم حرف جدیدی برای گفتن وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به جامعه نگاهی کلان و راهبردی است، افزود: ایشان سوژه‌هایی از دفاع مقدس انتخاب می‌کنند که راهکاری برای جریان‌سازی در جامعه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف در جامعه نیازمند مصداق و شاخص است، ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری اقدام به تقریظ کتاب‌های دفاع مقدس کرده و به سخنرانی پیرامون این مهم می‌پردازند، نشان از حساسیت ایشان به ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر از رزمندگان و شهدای همدانی یاد می‌کنند و یا از چهار تقریظ کتاب دفاع مقدس دو تقریظ مربوط به استان همدان بوده است، نشان از کم‌توجهی ایشان به سایر اقشار جامعه نیست بلکه ایشان برای تفهیم موضوعات مختلف سوژه‌یابی می‌کنند و به بیان مصداق می‌پردازند.

ظفری تأکید کرد: دفاع مقدس سرشار از ارزش‌‌های مختلف است بنابراین هر اندازه که به این موضوع پرداخته شود، باز هم حرف جدیدی برای گفتن وجود دارد.

وی به بیان نقش ویژه رزمندگان و شهدای استان همدان در عملیات مرصاد پرداخت و گفت: گرچه در دفاع مقدس هر کس در هر جایگاهی که قرار داشت، نقش مهمی ایفا می‌کرد اما نگاه ویژه مقام معظم رهبری به رزمندگان و شهدای استان همدان نشان از نقش کلیدی و شاخص این افراد در جنگ دارد که به عنوان یک الگو در ذهن ایشان باقیمانده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: استان همدان با توجه به پیشینه‌ای که دارد برای نخستین‌بار توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان دارالمومنین و دارالجهادین معرفی شدهبه طوری که انتخاب این عناوین برای استان نشان از ظرفیت بالا و گنجایش آن در جهاد و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات