خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان همدان تأکید کرد

لزوم تعامل بین سپاه و شورای برنامه‌ریزی برای اثرگذاری بیشتر در استان

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان همدان گفت: با اندیشه، معنویت و سازندگی و تعامل بین سپاه و سازمان برنامه ریزی شاهد اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها در استان برای مردم خواهیم بود که ولی نعمت های ما هستند.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۹۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سيد اسکندر صيدايي در نشست صمیمی کارکنان و بسیجیان سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اظهار داشت: سرداران سپاه یادگاران دفاع مقدس هستند، دفاع مقدسی که بستری برای حمایت و پایداری از ارزش های اسلام، تفکر حضرت امام(ره) و راه مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: ملت ایران برای پایداری اسلام شهدا و ایثارگرانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که در تمام ادوار تاریخ چه در آن زمانی که عملا در مقابل استکبار جهانی بودند و چه اکنون که در عرصه جهاد و پایداری از نظام ارزشی جهان هستند همواره به خاطر حرکت و استقلال خود و تفکر امام(ره) در جامعه مورد احترام هستند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان همدان گفت: این لطف الهی است که یادگاران دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران چراغ‌های تابناکی هستند که همواره در جامعه منشأ خیر و برکت بوده و ایثارگری ها و توانمندی های آنها در خاطرها می ماند.

وی عنوان کرد: وظیفه ما است که امروز در این فضای حساس جامعه از ارزش های امام(ره) و مقام عظمای ولایت پاسداری کنیم.

صیدایی افزود: فرزندان این استان همچون دفاع مقدس همواره در دفاع از این مرز و بوم حضوری فعال داشته‌اند و در سنگرهای حساسی همچون سوریه، عراق و سایر سنگرهای حساس در جهان و با حضور در استان های مختلف با تمام توان و تلاششان منشا خیر و برکت می شوند.

وی با تأکید بر تعامل دو مجموعه قوی استان که هر کدام رسالت سنگینی را در این مقطع زمانی دارند، بیان کرد: سپاه نقش پاسداری و سازندگی و امنیت و ... را در جامعه برعهده دارد و سازمان برنامه‌ریزی یک نگاه فرابخشی و فرابرنامه‌ای دارد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان همدان اظهار داشت: باید با انتقال تجارب و اندیشه دستگاه‌ها این استان به آن جایگاه خود برسد و همین نکته باعث می شود که کارها به نحو احسن پیش برود و این افق پیشرو را بیش از گذشته می بینیم.

وی ابراز داشت: با اندیشه، معنویت و سازندگی و تعامل بین سپاه و سازمان برنامه ریزی شاهد اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها در استان برای مردم خواهیم بود که ولی نعمت های ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات