خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

نهادینه کردن تفکر بسیج در عرصه‌های مختلف از اهداف بسیج مهندسین

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر گفت: نهادینه کردن تفکر بسیج در عرصه های عمرانی، معماری، صنعت و کشاورزی در سطح شهرستان ملایر و تشکیل کارگروهی متشکل از مجموعه مهندسین به‌صورت تخصصی برای ارائه مشاوره به مسئولین یکی از اهداف بسیج مهندسین است.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۰۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
طاهر بهزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: بسیج جامعه مهندسین سپاه ناحیه ملایر آمادگی لازم در خصوص همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی را در بخش صنعت، عمران، معماری و کشاورزی دارد.

وی بیان داشت: نهادینه کردن تفکر بسیج در عرصه های عمرانی، معماری، صنعت و کشاورزی در سطح شهرستان ملایر و تشکیل کارگروهی متشکل از مجموعه مهندسین به‌صورت تخصصی برای ارائه مشاوره به مسئولین یکی از اهداف بسیج مهندسین است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهداف هفتگانه بسیج مهندسین گفت: تربیت مهندسین متعهد و بسیجی، توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ترویج تفکر بسیجی در عموم فعالیت‌های مهندسی، حفظ و بهره برداری از تجربیات مهندسی دفاع مقدس، مشارکت در رشد و ارتقای توان فنی و مهندسی در طرح‌های توسعه و عمران، مشارکت فعال در تشکل های فنی و مهندسی کشور، ارائه خدمات علمی و فرهنگی و مشاوره حرفه ای به اعضا و بهره‌گیری از توان مهندسین بسیجی در حوادث غیرمترقبه را از اهداف جامعه مهندسین ذکر کرد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد انگیزه برای جذب و ورود بسیجیان در این مجموعه از بسیج و تلاش در راستای ارتقاء تشکیلاتی اعضا در دست پیگیری است.

بهزادی افزود: ایجاد ساز و کار قطعی برای تقویت هم‌افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاه های ذیربط مورد انتظار است که با داشتن ظرفیت‌های موجود در بسیج مهندسین این هم افزایی دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این راستا گفت: ایجاد و سازماندهی مجموعه‌های اندیشه ورز و رصد در تمام سطوح برای راهبردنگاری فعالیت‌ها و جلوگیری از نفوذ دشمن مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات