خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه ما جهادگر علم و فناوری در کشور بسیار داریم، گفت: ما قادر به این هستیم که نیازهای کلی کشور را در داخل فراهم کنیم و بسیج با تمام توان آماده همکاری با دولت است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ محسن احمدوند در همایش روز مهندس با اشاره به آیه ۶۱سوره هود بیان داشت: خداوند در قرآن تکلیف را مشخص کرده و امام (ره) یک سال قبل از آغاز دفاع مقدس بسیج را بنیان نهاد و مهندسین، نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان بسیج و سپاه را تشکیل دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: علاج مشکلات کشور در گرو اراده و استقامت برخاسته از درون ملت است بنابراین باید اراده، استقامت، عزم راسخ و ایستادگی از درون مردم بجوشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: اگر به خدا توکل داشته باشیم و به خود اعتماد کنیم روحیه ما در همه زمینه‌ها از جمله علمی، مدیریتی و اداری قوی خواهد بود.

وی با تأکید بر روحیه انقلابی‌گری ابراز داشت: معنای روحیه انقلابی‌گری این است که یک انسان انقلابی شجاعت دارد.

احمدوند با بیان اینکه در هفته گذشته پنج محصول دانش بنیان بسیج رونمایی شد، گفت: با جهادگری نخبگان و دانشمندان ما و همچنین هم‌افزایی بین مسئولان و سازمان های مربوطه باید از توانمندی علمی و پژوهشی این جوانان بسیجی در تمام حوزه ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ما جهادگر علم و فناوری در کشور بسیار داریم، گفت: ما قادر به این هستیم که نیازهای کلی کشور را در داخل فراهم کنیم و بسیج با تمام توان آماده همکاری با دولت است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: ما یک ظرفیت بسیار خوب در بسیج مهندسین داریم و بالغ بر ۲۵۰ بسیجی مهندس عمران در سطح شهرستان ملایر را سازماندهی کردیم.

وی با بیان اینکه بسیج آمادگی کمک به دولت، فرمانداری و تمام دستگاه‌ها و نهادها را دارد، ادامه داد: در روز بحران برف و سرما در ملایر بسیجیان تحصیل کرد‌ه و توانمند اعلام آمادگی کردند تا در هر عرصه که دولت نیاز داشته باشد و بخواهد برای رفع بحران کمک کنند.

احمدوند افزود: در بحث رفع بحران هفت دستگاه خودرو و همچنین تعدادی از همکاران ما ایفای نقش کردند و برای تعمیر سیستم برق شهرستان ملایر به یاری سازمان مربوطه رفتند.

وی با بیان اینکه در سطح کلان کشور نیز قرارگاه خاتم الانبیا با تمام توان کمک دولت بوده و هست، گفت: روحیه بسیج و قرارگاه خاتم الانبیاء گره‌گشایی از مردم و دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات بسیج ورود به تولید و ساخت انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای توسط بسیجیان سپاه ناحیه ملایر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات