خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به اخلاق، تعهد، همکاری، همپوشانی و وحدت و آگاهی نیازمند است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در همایش روز مهندس که به همت بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر و سازمان نظام مهندسی ملایر برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ما یک ذهنیت بسیار خوب و مثبت نسبت به واژه مهندس و افرادی که تخصص دارند و تلاش، تحصیل و تجربه کسب کردند، مثبت دارند.

وی افزود: انتظارات قابل توجهی از مهندسین در رشته و حرفه ای که تلاش می کنند، هست چراکه موقعیت مهندس و واژه مهندس به لحاظ فنی، علمی، تخصصی و اجتماعی فوق العاده حائز اهمیت است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مهندس اهل عدد و رقم و تحلیل است، گفت: جامعه از مهندسان انتظار دارد بنابراین همه ما باید تلاش کنیم این جایگاه و دیدگاه تقویت شود.

وی با بیان اینکه همه حرفه‌ها شأن و جایگاه خودشان را دارند، بیان کرد: مهندسین وظیفه خطیری و مسئولیت فراتری در راستای سازندگی ، تولید و گره گشایی و در مسیر پیشرفت و سازندگی و اعتلای کشور دارند و برای مهندس بن‌بستی وجود ندارد و باید در عمل هم ما به این جمله اعتقاد داشته باشیم.

رضایی افزود: همانگونه که تعهد کافی، خلاقیت و ابتکار و به روز بودن در حرفه فنی خود را داریم، باید نسبت به اخلاق مهندسی و حرفه مهندسی بیشتر توجه و پاپیبندی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همه افراد در هر حرفه ای که هستند و در هر رشته ای که کار می کنند؛ مسئولیت های خاص نیز دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه مردم مهندس را به عنوان یک نخبه و فرد متفاوت با توده مردم می شناسند، گفت: مسئولیت آنها در همه زمینه ها از جمله بحث مهندسی اجتماعی نیز وجود دارد.

وی یادآور شد: همه حوزه ها و بخش و حرفه ها به نوعی به هم مربوط و متصل هستند و یک زنجیره تخصصی از همه رشته ها را باید داشته باشیم و علوم انسانی هم در همین زنجیره جای می گیرد.

رضایی با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر چیز به اخلاق، تعهد، همکاری، همپوشانی و وحدت و آگاهی نیازمند است، گفت: همه ما باید این مسئولیت مهم یعنی اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی و انعکاس واقعیت ها و دفاع از حقیقت را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی ابراز داشت: ما همیشه در کشور در مقاطع مکرر مسائل مهمی را داریم و امروز نیز انتخابات بسیار مهمی را پیش‌رو داریم هم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اگر همه مردم و نخبگان جامعه احساس مسئولیت نکنند و قدم پیش نگذارند و کسانی که می توانند مسئولیت بپذیرند و گره ای از کار مردم باز بکنند کنار بایستند افرادی که شایستگی ندارند به میدان می آیند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با دعوت از همه کسانی که امکان خدمت در شورا را دارند، گفت: کسانی که به هر دلیلی این امکان برایشان نیست باید به موضوع انتخابات شوراها و ریاست جمهوری کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقدرات یک کشور به انتخابات بستگی دارد و مقدرات امور شهر و شهرداری به انتخابات شوراها بستگی دارد بنابراین اهمیت شوراها بالا و اهمیت ریاست جمهوری مضاعف است و نسبت به این موضوع همه ما باید حساسیت بالایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات