خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قروه درجزین تأکید کرد

ولایت محوری و ولایت‌مداری کشور شرط غلبه بر استکبار

امام جمعه شهر قروه درجزین گفت: انقلاب ایران راه خود را پرفروغ تر از همیشه ادامه می‌دهد و شرط غلبه براستکبار بدون شک ولایت مداری و ولایت محوری کشور ما بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۲۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدرضا محمدی سبزواری در این گردهمایی سیاسی که با حضورکارکنان کادر و وظیفه سپاه ناحیه رزن برگزار شد، اظهار داشت: چندین عامل سلبی و ایجابی موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی بیان کرد: از عوامل سلبی می‌توان به اسلام‌ستیزی نظام ستم شاهنشاهی، همچون رقص و پاکوبی در روز رحلت پیامبر(ص)، ترویج فساد اخلاقی در اقصا نقاط کشور و برگزاری میهمانی‌های مختلط دست نشانده بودن نظام ستم شاهی و ترویج فساد اقتصادی در دولت و... اشاره داشت.

امام جمعه شهر قروه درجزین با بیان اینکه از عوامل ایجابی نیز به تشکیل حکومت اسلامی، استقلال طلبی مردم و زنده کردن ارزش‌های اسلامی یاد کرد، افزود : انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در جهان اسلام بود، چرا که بعد از امام علی (ع) حکومت اسلامی تشکیل نشده بود و این اولین حکومت بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آمد تا با انقلاب دین را از داخل مساجد خارج و به کف بازار و خانه‌ها و جامعه وارد کند، در نظام ستم شاهی خبری از اعتکاف، جلسات و محافل قرآنی و نماز جمعه نبود که با پیروزی انقلاب همه این امور محقق شد .

محمدی سبزواری بیان کرد: در آن دوران ایران بدون نظر آمریکا و استکبار نمی توانست حتی آب بخورد اما به برکت انقلاب امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که در تمام محافل آنها حرفی از ایران به میان می‌آید.

وی ادامه داد: همه جهان دیدند در یکی از مناظرات اخیر انتخابات ریاست جمهوری کاندیداها 74 مورد اسم ایران را به میان آمد، این‌ها نشان از آن دارد که ایران خواب خوش استکبار را آشفته کرده است.

امام جمعه شهر قروه درجزین گفت: انقلاب ایران راه خود را پرفروغ تر از همیشه ادامه می‌دهد و شرط غلبه براستکبار بدون شک ولایت مداری و ولایت محوری کشور ما بوده است.

وی با بیان اینکه ما سکانداری داریم که تمام حوادث و رخدادها را رصد می کند و در مواقع لزوم برای مقابله بر می خیزد، خاطر نشان کرد: آفاتی هم کشور ما را تهدید می کند که از جمله آنها نفوذ استکبار در نقاط حساس و کلیدی دولت و نفوذ در سران کشور، همچنین استحاله ارزش‌های دینی و اهداف انقلاب است.

محمدی سبزواری عنوان کرد: دشمن در صدد است تا از غفلت مسئولان نظام استفاده کرده و در نظام نفوذ کند و اگر نفوذی صورت گیرد، فاجعه ای همچون فتنه 88 در کشور به‌وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه استحاله ارزش‌های انقلاب نیز یکی دیگر از اهداف دشمنان است، ابراز داشت: آنها می خواهند روحیه انقلابی‌گری در مردم ما از بین برود و مردم به امور کشور و جامعه بی‌اهمیت شوند و این وظیفه پاسداران و روحانیون است که با توجه به وظیفه ذاتی خود جلوی این موارد را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات