خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی و حافظ قرآن کریم:

بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن کارنامه درخشانی دارد

کارشناس مذهبی و حافظ قرآن کریم با بیان اینکه بسیج بدنه فعال مردم است، گفت: نیروهای ارزشی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند که خوشبختانه در این زمینه بسیج به خوبی ورود داشته و کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان همدان، حسین افشار در نشست عاشقان ولایت وزه حضرت زهرا(س) همدان ضمن تبریک ایام لله دهه فجر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان فرمودند ما باید 10 هزار حافظ قرآن داشته باشیم و در هز خانواده یک حافظ قرآن باشد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دهه‌ای را تجربه می‌کند که جنس تهدیدهای دشمن نسبت به دهه اول انقلاب متفاوت است.

این کارشناس مذهبی و حافظ قرآن کریم عنوان کرد: در دهه اول انقلاب ما تهدید منافقین را داشتیم و جنگ سخت را پشت سر گذاشتیم و امروز جنگ نرم دشمن را داریم که سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی است.

وی با بیان اینکه بسیج بدنه فعال مردم است، افزود: نیروهای ارزشی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند که خوشبختانه در این زمینه بسیج به خوبی ورود داشته و کارنامه درخشانی دارد.

افشار اظهار داشت: پس از دو دهه دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی را نمی شود با تهدید سخت از بین ببرد بنابراین روش خود را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال راهی بود که این انقلاب را از درون نابود کند، گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که راه تهی کردن انقلاب اسلامی از درون، تهاجم فرهنگی است که مقام معظم رهبری نیز بارها در این زمینه هشدار داده‌اند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه جنس تهدید دشمن تغییر کرده است، تصریح کرد: یکی از اهداف بسیج به عنوان نیروی پیش‌برنده جامعه این است که انقلاب را به قله‌های مدنظر معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) برساند.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی پیش‌رونده، فعال و مومن می تواند ویژگی یک پیش‌برنده را داشته باشد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات