خبرهای داغ:
کارشناس فضای مجازی گفت: دشمنان انقلاب اکنون جنگ نرم و تغییر ذائقه و باورهاي ملت ایران را در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه تربیت تعالی حوزه زینب کبری(س) با حضور شورای حوزه و مسئولین نظارت پایگاه‌های تابعه با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برگزار شد.

کارشناس فضای مجازی در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اکنون جنگ نرم و تغییر ذائقه و باورهاي ملت ایران را در دستور کار قرار داده اند.

عالیه غلامی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامی ایران که براي مواجهه با موج فزاینده انقلاب تاکنون به روش‌هاي مختلفی همچون جنگ نظامی، تحریم اقتصادي و فشارهاي بین المللی روي آورده و در تمام این توطئه‌ها ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تغییر ذائقه و باورهاي ملت ایران به دنبال دستیابی به اهداف خود است.

این کارشناس فضای مجازی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: تهدید حریم خصوصی، اتلاف وقت، آسیب‌هاي خانوادگی و از بین بردن حریم‌ها از جمله تهدیدات فضای مجازی به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: سطحی‌نگري به دلیل بمباران اطلاعاتی، فراهم کردن زمینه فریب افراد با تعریف هویت‌هاي جعلی، تقویت بنیه اقتصادي دشمن و کمک به بیگانگان و سونامی محتواهاي نامناسب و مضر نیز از عمده‌ترین آسیب‌هاي فضاي مجازي هستند.

دشمنان امروز جنگ نرم و تغییر ذائقه و باورهاي ملت ایران را دنبال می‌کنند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات