خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

نقش ولی‌فقیه اساسی‌ترین اصل اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اساسی‌ترین اصلی که در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بود نقش ولی فقیه بود، گفت: اگر مردم پشتیبان ولی فقیه باشند به طور قطع به انقلاب آسیبی نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در نشست سیاسی و دوره تربیت عالی فرماندهان، ارکان گردان و اعضای شورای حوزه فاطمه الزهرا(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیان داشت: فجر یعنی سپیده دم و دهه فجر به معنای بیرون آمدن از ظلمت، فقر و تنگدستی و بیرون آمدن از وابستگی به کشورهای بیگانه است.

وی گفت: با توجه به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی امام و ملت است، افزود: در سال 57 ملت با همبستگی و وحدت دست به دست هم دادند تا انقلاب به پیروزی برسد و امروز کشور ما بیش از گذشته به این وحدت نیاز دارد .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: زنان نقشی اساسی در پیروزی انقلاب داشتند و شیرزنان و دلیرمردانی قوی از دامن این زنان به پا خاستند و انقلابی تاریخی را رقم زدند .

وی ادامه داد: آن زمان مرد وزن دوشادوش همدیگر به مبارزه با باطل پرداختند و خصیصه شهادت طلبی در بین همه بود، تا جایی که 7 هزار شهیده والامقام با نثار خون خود در عرصه های مختلف در به ثمر رسیدن این انقلاب نقشی اساسی را رقم زدند .

شیرزادی با بیان اینکه اساسی‌ترین اصلی که در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بود نقش ولی فقیه بود، گفت: اگر مردم پشتیبان ولی فقیه باشند به طور قطع به انقلاب آسیبی نخواهد رسید و در نهایت پرچم انقلاب از دست ولی فقیه به دست امام زمان خواهد رسید .

وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: دشمن 8 سال تمام با سلاح‌های مختلف به جنگ ملت ایران که دست خالی بودند پرداخت، اما ملت ما با توکل برخدا، وحدت و روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی به پیروزی رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروز دشمنان جنگ فرهنگی به راه انداخته اند و با هر وسیله ای قصد نفوذ به فرهنگ ملت ما را دارند.

وی با بیان اینکه تهاجم چند جانبه است، گفت: ماهواره، اینترنت، فضای مجازی از جمله وسایلی است که دشمن با آن پا به میدان گذاشته و در بین مردم نفوذ پیدا کرده است و این یک خطر جدی برای فرهنگ ما است.

شیرزادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود از این خطر به عنوان شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ملت ما باید بیدار بوده و مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشند چراکه این آسیبی است که ممکن است انقلاب را نابود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات