خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند انقلاب اسلامی ایران نیز زنگ خطرهایی دارد که این زنگ خطرها شامل فعالیت‌های انحرافی مطبوعات، فضای مجازی، ترویج عرفان‌های کاذب و صدور گرین کارت است.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۶۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر نشان از شکوه و اقتدار ایران اسلامی و یادآور حماسه و رشادت‌های غیور مردان و زنانی است که با جانفشانی‌های خود باعث به ثمر نشاندن نهال انقلاب شدند.

وی با اشاره به مصون‌سازی انقلاب افزود: مصون‌سازی یعنی نگهداری و برای مصون‌سازی از انقلاب باید آسیب‌های انقلاب را شناسایی کنیم تا بتوانیم در مقابل آن از انقلاب محافظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به پیروزی مسلمانان اندلس عنوان کرد: دشمنان اولین کاری که کردند مبلغان مسیحی را به به این کشور اعزام کردند سپس از اماکن سالم جلوگیری کردند وبی بند وباری را رواج دادند یعنی بر ضد ارزش‌های اسلامی کار کردند و امتیازات اسلام را از بین بردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز زنگ خطرهایی دارد که این زنگ خطرها شامل فعالیت‌های انحرافی مطبوعات، فضای مجازی، ترویج عرفان‌های کاذب و صدور گرین کارت است.

شیرزادی در ادامه به آسیب‌های انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: عدم تحقق عدالت اجتماعی، عدم حفظ وحدت و هماهنگی بین مسئولین نظام، ضعف و تسلیم در برابر آمریکا، نزاع و جناح‌بندی‌های سیاسی، تجمل‌گرایی، نفوذ، تنبلی و سستی، نداشتن بصیرت از جمله آسیب‌های انقلاب هستند که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به آنها اشاره کرده‌اند .

انتهیا پیام/

ارسال نظرات