خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان کشور:

هنوز جبهه انقلاب در برابر جنگ نرم شکل نگرفته است

مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: متاسفانه جنگ نرم در جریان بوده و برای مقابله با آن فعالیت‌ها و تحرکاتی درحال انجام است اما هنوز جبهه انقلاب شکل نگرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۰۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر شعبانعلی رمضانی در آیین تودیع و معارفه مسئول کانون فرهنگیان شهرستان ملایر در جمع معلمان اظهار داشت: وابستگی یک عنصر جدی بازدارنده است و اگر تحت زعامت دین قرار نگیرد، خطرناک است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به فرزند،خانواده، پست و مقام و... تعلق خاطر دارند، افزود: امام حسن عسکری(ع) می فرماید «تعلقات خود را کم کنید تا بتوانید آماده ظهور شوید».

مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: اگر جنگ 8 ساله ایران دفاع مقدس نام گرفت به این دلیل بود که آن روزی که دشمن به مرزهای جغرافیایی ما حمله کرد همه کسانی که احساس مسئولیت کردند وارد میدان شدند و با کمک مردم در مقابل دشمن ایستادند و دشمن را عقب راندند.

وی با بیان اینکه امروز با افتخار از دوران دفاع مقدس سخن می‌گوییم، افزود: امروز نوع جنگ تغییر یافته و با توجه به شرایط میدان‌دار این صحنه نیز تغییر یافته است و دیگر نیروی نظامی نمی‌تواند میدان‌دار باشد.

رمضانی با اشاره به تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی(ره) گفت: امام راحل با نگاه الهی و حکیمانه خود برای تمام صحنه‌های خطرناک کشور، ابزاری قدرتمند در اختیار نظام قرار داده است.

وی با بیان اینکه میدان‌دار این صحنه و جنگ امروز عناصر قدرت نرم هستند، افزود: جنس جنگ، اهداف، ابزار و شیوه متفاوت شده بنابراین فرد خاص خود را می‌طلبد که ابتدا خوب بفهمد، صحنه را درست ترسیم کند و با آغاز طرح عملیاتی کند اقدام کند.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور ابراز داشت: متاسفانه جنگ نرم در جریان بوده و برای مقابله با آن فعالیت‌ها و تحرکاتی درحال انجام است اما هنوز جبهه انقلاب شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه برای مقابله با جنگ نرم گفت: جبهه انقلاب باید شکل بگیرد اینکه چه کسی کجا قرار گیرد و چه اقداماتی انجام شود و عمده قوا از کجا می‌آید این‌ها مسائلی هستند که امروز در فضای انقلاب باید مطرح شود.

* فرهنگیان برای مقابله با جنگ نرم ورود کنند

رمضانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان از جبهه انقلاب انتظار دارد تا با اتحاد و انسجام برای دردها و مسائل کشور در سطح ملی، منطقه‌ای و... چاره ای کند.

وی با بیان اینکه مردم باید همه پای کار باشند، تصریح کرد: در این صورت دفاع همه جانبه صورت می‌گیرد و این رسالت امروز همه ما است.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: دشمن امروز در تمام حوزه‌ها در حال فعالیت است و هیچ عرصه‌ای را خالی نگذاشته و در این سو متأسفانه ما عرصه‌های خود را درست شناسایی نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص ادامه داد: هر کسی در هر سطحی باید دست به کار شود، باید برای مواجه با دشمن تدابیر منطقه‌ای نیز داشته باشیم.

رمضانی یادآور شد: مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مسائل مختلف امروز می‌طلبد که به خودمان بیاییم چراکه این دشمن بنای خود را بر نابودی ما و انهدام کامل جبهه حق گذاشته است که با بصیرت مردم موفق نیز نمی‌شود.

وی با تأکید بر زمینه‌سازی و سرعت دادن به کارها، گفت: مقام معظم رهبری توصیه می‌کنند اصحاب اندیشه‌ورز تشکیل دهید، بنابراین انسان‌های دلسوز و اهل فکر باید جمع شوند ببینند چگونه می‌توان جلوی این دشمن و آسیب را گرفت و ارزش‌ها را تجویز کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: امروز اگر ناراحت مسئله افزایش طلاق هستیم، باید ببینیم چگونه می‌توانیم طلاق را متوقف کنیم و به عنوان جامعه معلمین چاره اندیشی کنیم و اگر کاری نکنیم قصور است.

وی ابراز داشت: ما معلم جامعه و مراقب و محافظ اعتقادات و باورها هستیم و به عبارتی شکل‌دهنده اعتقاد و باورهای جامعه هستیم بنابراین باید کمک کنیم و نباید منتظر بمانیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: باید جامعه فرهنگی و فرهنگیان برای مقابله با جنگ نرم ورود کنند تا دیگران نیز به میدان بیایند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ دوم «علیرضا پیرحیاتی» تقدیر و سرهنگ دوم «داود مهدوی» به عنوان مسئول کانون فرهنگیان شهرستان ملایر معرفی شد.

هنوز جبهه انقلاب در برابر جنگ نرم شکل نگرفته است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات