خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد

لزوم حفظ و ترویج روحیه انقلابی‌گری برای تداوم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه آنچه باعث برپایی نظام مردم سالاری ایران شد روحیه انقلابی گری مردم و امام(ره) بود، گفت: باید برای تداوم این انقلاب بزرگ، جوهر آن یعنی تفکر و روحیه انقلابی‌گری را حفظ و بین مردم ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۹۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، نشست بصیرتی با موضوع انقلاب، عمق بخشی و تحول آفرینی در ادارات در کمیته امداد شهرستان رزن با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ویژ گی متفاوتی نسبت به انقلاب های دیگر جهان داشت و آن جنبه الهی انقلاب بود .

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در امتداد حرکت انبیاء با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و سنگرهای طاغوت را شکست و کشور را از منجلاب نجات داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امام(ره) درست همان راهی را پیمود که پیامبر مکرم اسلام(ص) برای اسلام پیموده بود، ایشان همانند پیامبران حکومت پادشاهی را ریشه‌کن و به جای آن حاکمیت مردمی را به‌وجود آوردند.

وی افزود: نظام‌های دموکراسی غربی بر محوریت انسان شکل گرفته‌اند و هدف حکومت این است که با وضع قوانین متعدد برای آسایش مادی و دنیوی مردم بکوشد در حالی‌که نظام مردم سالاری دینی هدفی والاتر را دنبال می‌کند و آن رساندن مردم به قرب الهی و سعادت بشر است که آثار دنیوی آن نیز برپایی عدالت اجتماعی، ریشه‌کنی فقر، ریشه‌کنی جهل و استضعاف است.

گنجعلی ابراز داشت: آن چیزی که باعث برپایی نظام مردم سالاری ایران شد روحیه انقلابی گری مردم و امام(ره) بود و بی‌تردید برای حفظ آن نیز در این سال‌ها همین روحیه انقلابی مردم ایران را کمک کرده، پس باید بکوشیم برای تداوم این انقلاب بزرگ، جوهر آن یعنی تفکر و روحیه انقلابی‌گری را حفظ و بین مردم ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی‌گری یعنی ایمان و عمل صالح که باعث می شود ملت در میدان‌های گوناگون ثابت قدم بمانند، بیان کرد: تا وقتی که این روحیه در مردم ایران جریان داشته باشد، شاهد نفوذ روز افزون ایران در منطقه و فراتر از منطقه خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شاخص‌های انقلابی‌گری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری 5 شاخص را در این زمینه بیان کردند.

وی عنوان کرد: این شاخص‌ها شامل پایبندی به ارزش‌ها، مبانی و اساس اسلام؛ همت بلند برای رسیدن به آرمان‌ها و صرف نظر نکردن از آرمان‌ها؛ پایبندی به استقلال داخلی، منطقه ای، جهانی و بین المللی؛ حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی و سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات