خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک خبر داد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از اکران فیلم یتیم‌خانه ایرانبرای فرهنگیان و دانش‌آموزان همدانی با هدف بصیرت‌افزایی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۴۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

اکبر کاوسی امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اکران فیلم یتم‌خانه ایران با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم بصیرت، دشمن‌شناسی است، اظهار داشت: لازمه شناخت موثر و خوب دشمن، آشنایی و شناخت موقعیت اسبق و مختصات او در دوران‌های متفاوت است.

وی با بیان اینکه بهترین راه معرفی یک پدیده با زبان هنر است، افزود: امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز به این مهم تاکید دارد و به تعبیر ایشان ارائه نکته و موئلفه با زبان هنر اثر عمیق دارد

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان، با بیان اینکه بهترین راهکار و شناسایی موقعیت گذشته دشمن نسبت به ما به زبان هنر، از زاویه دوربین و فیلم است، گفت: در این خصوص مستند و فیلم‌های مبتنی بر اسناد محکم می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از مستند این قابلیت وجود ندارد، تصریح کرد: با ساختن فیلم‌های تاریخی با تکیه بر اسناد تارخی محکم و داستان‌های واقعی، می‌توانیم ظرافت هایی که در تاریخ ما به غفلت رفته و زاویایی از آن پنهان شده، آشکار سازیم و چهره هر خبیث استعمار را رو کنیم.

کاوسی‌امید با بیان اینکه فیلم یتیم خانه ایران دارای این ظرافت خاص است، ابراز داشت: این فیلم می‌تواند بصیرت مردم را به این نحو افزایش دهد که ما به رسانه‌های بیگانگان اعتماد نکنیم.

وی از اکران فیلم در طول سه روز خبر داد و بیان داشت: در این خصوص با هدف بصیرت افزایی در قشم معلمان و دانش‌آموزان که قشر تاثیر گذار از جامعه هستند اقدام به اکران فیلم در محل کانون مهدیه به مدت سه روز کردیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه این فیلم روزانه در 7 سانس اکران شد، بیان داشت: به طور متوسط در هر سانس 200 نفر از اکران فیلم استقبال کردند و در مجموع 4 هزار نفر در طول سه روز آماده کره ایم تا در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات