خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برخورداری از روحیه انقلابی است که این مهم در اندیشه و نگاه مقام معظم رهبری از جایگاه و اهمیتی ویژه برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی فضلی امشب در یادواره 250 شهید گرانقدر پایگاه زینبیه همدان با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت : شهدا بر گردن تک تک ما حقی بسیار بزرگ دارند و اگر توفیق داشته باشیم باید برای یک یک این شهدای عزیز یادواره و مراسم برگزار و آنان را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

وی با بیا اینکه انقلاب اسلامی در آستانه 38 سالگرد پیروزی خود قرار دارد، گفت: این انقلاب بزرگ با مجاهدت امام راحل(ره)،علماء، روحانیون شهیدان و حضور مردم در صحنه پیروز شد و اصالت‌های خود را حفظ کرد و تاکنون با پایداری و استقامت در برابر دشمنان به راه خود ادامه داده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای سه شاخصه مهم اصل ولایت فقیه، قانون اساسی و نیز دشمن‌ستیزی است، گفت: ملت ایران از امام(ره) خود آموخته است که در برابر هیچ دشمنی نباید سر تعظیم فرود آورد و با همین روحیه در مسیر خود موفق بوده است.

سردار فضلی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر درباره حفظ روحیه انقلابی و انقلابی‌گری گفت: تجلیل از روحیه انقلابی و انقلابی‌گری وظیفه و رسالتی مهم است.

وی به اشاره به برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره گفتمان و روحیه انقلابی‌گری افزود: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برخورداری از روحیه انقلابی است که این مهم در اندیشه و نگاه مقام معظم رهبری از جایگاه و اهمیتی ویژه برخوردار است.

سردار فضلی با بیان اینکه 250 شهید گرانقدر پایگاه زینبیه در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند و حضوری پرشور داشته‌اند، گفت: یکی از این عملیات‌های غرور آفرین عملیات والفجر 8 بود که در 20 بهمن سال 1364 انجام شد.

وی با بیان اینکه برای عملیات والفجر 8 بیش از 6 ماه برنامه‌ریزی و کار شناسایی انجام شده بود گفت: از مهمترین اهداف این عملیات از کار انداختن ماشین جنگی دشمن، وارد کردن تلفات سنگین به ارتش دشمن و نیز ساقط کردن پایگاه موشکی دشمن بود .

سردار فضلی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لشگر 32 انصارالحسین(ع) در عملیات والفجر 8 گفت: در این عملیات مهم که 70 شبانه روز به‌طول انجامید رزمندگان فقط با خدا معامله کردند و با مدد گرفت از حضرت زهرا(س) و ائمه توانستند بر دشمن پیروز شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه 90 درصدر رزمندگان حاضر در عملیات والفجر 8 از بسیجیان بودند، گفت: بسیجیان با اطاعت از ولی امر و با روحیه انقلابی‌گری در بابر دشمن سینه سپر کردند و هم‌اکنون نیز با همان روحیه در دفاع از حرم آل الله در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

در این یادواره که درحسینیه امام خمینی(ره) همدان و باحضور پرشور اقشار مردم مومن برگزار شده علاوه بر اجرای برنامه‌های مداحی و خاطره گویی، یاد و خاطره شهدای آتشنشان نیز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات