خبرهای داغ:
بيانيه مجمع بسيج شهرستان همدان به مناسبت سالروز 9دي:

حماسه 9 دی ماه عامل میرایی و دفن فتنه 88 بود

در بيانيه مجمع بسيج شهرستان همدان به مناسبت سالروز 9دي آمده است: حماسه 9 دی ماه را عامل میرایی و دفن فتنه 88 که با تبلور «بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع بسيج شهرستان همدان در خصوص سالروز 9دي(روزبصيرت) بيانيه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بدون شک یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ،حماسه تاریخی وماندگار 9 دی بود که فصل جدیدی از بصیرت؛ هوشیاری، دشمن شناسی وغیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران را رقم زد آنچه در حماسه ماندگار 9 دی ماه رخ داد برخاسته از حرکت ایمانی و با انگیزه الهی بود و آنچه امروز بر همه بسیجیان و مدافعان انقلاب اسلامی واجب است؛ این است که با هوشیاری و بصیرت به تبیین و تحلیل علل، عوامل و چرایی این مقطع از تاریخ بپردازند و با زنده نگه داشتن آن نگذارند خیانت فتنه‌گران و حامیان و طراحان آن در اذهان و افکار عمومی به فراموشی سپرده شود.

فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش نشدنی در تاریخ کشور به شمار می‌رود و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن میهن اسلامی را از گزند توطئه‌های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رها و پیش‌روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

این مجمع، فتنه 88 را در سیاهه فتنه آفرینی‌ها و بحران‌سازی جبهه دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران طی 38 سال اخیر متفاوت قلمداد کرده و همچنين فتنه عمیق و کودتای مخملی 88 را از حیث ماهیت، گستره و عمق، صف آرایی عناصر و بازیگران داخلی و خارجی، روند و شرایط حاکم بر محیط ملی و فراملی، آثار و پیامدها و حتی درس ها و عبرت ها، دارای وجوه متمایز و منحصر به فرد با سایر توطئه ها علیه انقلاب اسلامی مي داند که بر اهمیت درک مساله نفوذ در اشخاص و لایه های مدیریتی کشور تاکید می کند.

همچنين يادآور مي شويم بستر نفوذ، همین صاحبان ثروت‌های بادآورده و غارتگران بیت‌المال هستند باید توجه‌مان را متوجه این‌ها کرده و مسیرها را بر آنها ببندیم و اگر برخورد با فساد اقتصادی قاطع و جدی باشد بسیاری از معابر نفوذ بسته می‌شود.

مجمع بسيج شهرستان همدان با تاکید بر این که «پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید همچون آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردیدکنندگان و کسانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرارگیرد»، يادآور مي شود ملت ایران کسانی را که در مقابل قانون، گردن‌کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و روایت مستمر فتنه 88، خسارت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های فتنه‌گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کند.

این مجمع حماسه 9 دی ماه را عامل میرایی و دفن فتنه 88 توصیف کرده و تاكيد مي‌كند حماسه 9 دی با تبلور «بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن است.

همچنين تاكيد مي‌شود دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی ماه 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» نزد دوستان و دشمنان بوده و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت واحدند و از ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادرند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

در پایان با تاکید بر لزوم بازخوانی درس‌ها و آموزه‌های فتنه 88 برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل‌های آینده کشور و عمق‌بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه های جدید نظام سلطه و استکبار علیه انقلاب و ایران اسلامی، يادآور مي شويم ملت ایران در فتنه 88 دیدند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام برآمده از اسلام به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوانی به میهن اسلامی وارد می شود،بنابراین با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی باید مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما به امری نهادینه و همیشگی تبدیل شود. .ما اعضاي مجمع بسيج شهرستان همدان ضمن زنده نگه داشتن این روز اعلام می‌کنیم:

1- حداقل توقع ما از مسئولین اجرایی، مجلس و قوه قضاییه این است اجازه فعالیت مجدد سیاسی یا حضور در مسئولیت های اجرایی به عناصر فتنه و فتنه گران که ظلم بزرگی به نظام کرده اند را به هيچ وجه ندهند.

2- اقدامات غیر قانونی،نامشروع و خائنانه سران فتنه و جمعی که باعث شدند امنیت و منافع ملی و اعتبار بین المللی نظام اسلامی مخدوش گردد را محکوم میکنیم.

3- حمایت دشمنان انقلاب(آمريكا – اسراییل- انگلیس- فرانسه) از فتنه گران وسران فتنه را محکوم میکنیم .

4- 9 دی صحنه نمایش عظمت حضور مردم بابصیرت و پایان دهنده به همه فتنه‌گری‌ها بود که این روز را ارج مي‌نهيم و آن را زنده نگه می‌داریم زیرا روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات