خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

9دی خط بطلانی بر اهداف فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: 9دی خط بطلانی است بر اهداف فتنه انگیزی دشمنان انقلاب که قصد برچیده شدن این نظام الهی را داشت.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز فرارسیدن 9 دی روز بصیرت و ولایتمداری اظهار داشت: 9 دی یکی از ایام مبارک تاریخ انقلاب اسلامی ما است که این روز به فرموده فرمایشات مقام معظم رهبری جزء تاریخ انقلاب شد و باید آن را همیشه زنده نگه داشت.

وی افزود: 9دی خط بطلانی است بر اهداف فتنه انگیزی دشمنان انقلاب که قصد برچیده شدن این نظام الهی را داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ایران اسلامی درجنگ‌های متعدد با دشمنان انقلاب به مبارزه برخاسته و اهداف شوم آنها را به خود برگردانده است و مصداق بارز این آیه شریفه شده است که «ومکرو ومکرالله».

وی افزود: بعد از سال‌ها که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذشت ، ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 شاهد فتنه ای دیگر از فتنه های دشمنان بود، که فتنه سبز دشمنان نام گرفت، فتنه ای که درپایان مردم را به وحدت دعوت کرد و باعث نابودی دشمنان شد

کریمی ابراز داشت: در صحنه‌های مختلف انقلاب مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی با حضور پرشور خط بطلانی بر فتنه های دشمنان کشیده و باز انقلابی بزرگ در 9 دی 88 آفریدند.

وی ادامه داد: مردم بسیجی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با به ثمر نشاندن نهال دیگری از انقلاب، به دشمنان اسلام و ایران فهماندند که ایران و ایرانی همیشه پا برجا بوده و اجازه نمی دهد که دشمنان کوته فکر، این نظام الهی و ولایی را ویران سازند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی ایران با نثار خون خود به آنها که چشم دیدن موفقیت‌های ایرانیان را ندارند فهماندند که دست در دست هم می‌توانند با وجود تحریم ها ایرانی آباد بسازند.

وی گفت: 9 دی خط فکری دشمنان اسلام را عوض کرد و به آنها فهماند که هیچ گزندی به این انقلاب نمی توانند بزنند وهمچنین 9دی به دوستان ایران عبرت آموزی را رقم زد.

کریمی خاطرنشان کرد: 9 دی روز بصیرت و ولایت‌مداری نظام جمهوری اسلامی است، روزی که مردم را هرچه بیشتر به ولایت و رهبری متصل کرد ووحدت کلمه را به جهانیان عرضه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات