خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

حماسه 9 دی معجزه بزرگ تاریخ بود/دانشگاه و حوزه‌ها هدف نوک پیکان دشمن هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: حماسه 9 دی معجزه بزرگ تاریخ بود که با حجم سنگین فتنه می‌توان گفت باطل با تمام قوا به میدان آمده بود برای اینکه نهال‌های نوپای انقلاب را از بیخ برکند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۹۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی شامگاه امروز در جمع اساتید بسیجی همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی روز بصیرت ، اظهار داشت: حماسه 9 دی معجزه بزرگ تاریخ بود که با حجم سنگین فتنه در یک کلمه می‌توان گفت باطل با تمام قوا به میدان آمده بود برای اینکه نهال‌های نوپای انقلاب را از بیخ برکند.

وی عنوان کرد: خداوند این توفیق را به ما داد و عشق به ائمه اطهار(ع) و وفاداری به ولایت همه دست به دست هم داد و فتنه خاموش شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: چرا کسانی که جزء گروه‌های اولیه انقلاب بودند رد شدند و از عرصه حق غلتیدند و به باطل گرویدند؛ ما معتقدیم در فلسفه الهی هیچ معلولی بدون علت نیست.

وی ادامه داد: در همان روزهای آغازین صدر اسلام کسانی بودند که می‌خواستند مردم را از طریق مستقیم منحرف کنند و همچنین در همان روز رحلت حضرت رسول (ص) خواستند انقلاب را از مسیر خودش منحرف کنند اما با مدیریت نظامی، حضرت علی(ع) این را تشخیص دادند و از بروز فتنه جلوگیری کردند.

محمدی ابراز کرد: سران فتنه باید خیلی بیشتر از این بیدار می‌بودند و این حس عناد و لجاجت را از خود دور می کردند و توبه و عذرخواهی می کردند.

وی با بیان اینکه باید دید سران فتنه در نهان‌ترین نهانشان چه ویروس خطرناکی وجود داشت که آن را علاج نکردند و اینگونه به دامن فتنه افتادند، گفت: این فتنه تنها به فتنه سال 88 خاتمه نمی‌یابد بلکه هر روز برای ما فتنه تازه‌ای ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این شما اساتید هستید که باید جامعه را بیدار کنید، گفت: اگر شما اساتید در جامعه روشنگری نکنید و به داد مردم نرسید و آن لایه های پنهان انسان را بررسی نکنید باز این واقعه در جامعه زنده شده و به بیراهه می کشاند بنابراین باید همانند یک طبیب دلسوز، خیرخواه دردهای آحاد جامعه باشید.

وی تصریح کرد: یکی از تکالیف شما اساتید این است که قدرت کالبدشکافی اخلاقی، سیاسی و انقلابی داشته باشید و مطالب را برای جامعه تحلیل کنید زیرا قدرت تجزیه و تحلیل شما اساتید بسیار بالاست و نیاز جامعه امروز است.

محمدی ابراز داشت: خدا را شاکریم که ما در دامن فتنه سقوط نکردیم و بعد از جریان فتنه اولین شهری که به پا خاست در همدان ما بودیم که در روز هفتم دی ماه به صحنه آمدیم و تجدید میثاق با ولایت کردیم که از افتخارات ما است.

وی با اشاره به اینکه تنها امیدگاه اسلام و کشور حوزه های علمیه است، افزود: دشمنان سعی در نابود کردن حوزه های علمیه دارند و دانشگاه و حوزه ها هدف نوک پیکان دشمن هستند و دشمن می خواهد این دو کانون را فلج کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم فلج نشویم باید بالقوه و قدرتمند بمانیم و نسل به نسل جامعه را به صراط مستقیم هدایت کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات