خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

بسیج نقش بی‌بدیلی در خنثی‌سازی فتنه داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: با وجود اینکه دشمن در فتنه 88 بعد از ولایت، بسیج و نیروهای ارزشی را هدف قرار داده بودند اما بار دیگر بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان داشت.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
حجت‌الاسلام علیرضا گودرزتله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله 9دی اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها و نهادها باید از همه توان خود برای اجرا، بزرگداشت و انعکاس این روز به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه روز 9دی روز میثاق مردم با ولایت و روز بصیرت است، گفت: هدف دشمن از فتنه 88 براندازی و تغییر ساختار نظام اسلامی و استحاله بود که به هوشیاری کامل و رهنمودهای دقیق رهبر معظم و مردم همیشه در صحنه به جایی نرسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اینکه امروز نیز دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم سازان و تصمیم گیران نظام است، افزود: عواملی همچون بی‌بصیرتی خواص و بی خبری عوام از اهداف و پشت صحنه فتنه، فریب برخی از بازیگران فرعی فتنه، ارفاق و لطف نظام اسلامی به برخی از بازیگران فتنه برای توبه و بازگشت به مسیر اصلی از عواملی بود که باعث شد فتنه 88 هشت ماه به طول انجامد.

وی ادامه داد: سرانجام خروش عظیم و سیل گونه مردم در حماسه 9 دی باشکوه و مایه قوت برای انقلابی‌ها و باعث ذلت و خواری دشمنان داخلی و خارجی شد و هر شخص زاویه‌دار با نظام و ولایت را به مسیر اصلی خود هدایت کرد.

گودرزتله‌جردی یادآور شد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسرائیلی فتنه 88 بصیرت افزایی، روشنگری در همه اقشار جامعه و دقت در انتخابات اشخاص برای تصدی پست‌های حساس کشوری و عدم تبعیت از نقشه های دشمن است.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه دشمن در فتنه 88 بعد از ولایت، بسیج و نیروهای ارزشی را هدف قرار داده بودند اما بار دیگر بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین افزود: حضور گسترده و حماسی مردم به دشمنان فهماند که مردم تا آخرین لحظه از ولی فقیه خود و نظام اسلامی حمایت می کنند و اینکه با این نقشه ها نمی توان در ایران اسلامی نفوذ کرد بنابراین دشمنان راه های نفوذ را تغییر داده و در صدد نفوذ نرم هستند.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی برای دوستان مایه قدرت آفرینی و امیدواری و برای دشمنان یاس و ناامیدی را به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در مواقع حساس از جان و مال و دنیایشان برای نظام و ولایت و اسلام هزینه می کنند و نقشه های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات