خبرهای داغ:
بیانیه مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند به مناسبت 9دی:
در بیانیه مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند به مناسبت 9دی آمده است: 9دی حماسه‌ای عاشورایی بود و حضور گسترده مردم فقط برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۳۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،روابط عمومی مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه عظیم مردم در9 دی 88 و تجدید میثاق مردم سر افراز ایران اسلامی با ولی فقیه زمان خود بیانیه ای صادر کرد .

در این بیانیه آمده است: 9 دی نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور در عرصه‌های مجاهدانه و روز میثاق ملت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) است.

همچنین این بیانیه می‌افزاید: 9دی حماسه‌ای عاشورایی بود و حضور گسترده مردم فقط برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از ولایت فقیه، دفاع از افکار و آرمان‌ها وعقاید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود، برخلاف سایر مناسبت‌ها 9 دی روز تعطیل نبود که برخی رسانه‌ها که از بصیرت کافی برخوردار نیستند بوق وکرنا کنند که مردم را روز تعطیل آورده‌اند بلکه در این روز تاریخی همه ادرارات، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی مشغول به کار بودند و با حضور در راهپیمایی شعار ـمرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه گران» سر می دادند.

در این بیانیه آمده است: از همه اقشار آمده بودند حتی کسانی که به عناصر اصلی فتنه رای داده بودند نیز آمده بودند تا مرزبندی خود را با دنیاطلبان و مردودشدگان در مسیر انقلاب مشخص کنند و این مهم را به جهانیان متذکر شوند که مردم ایران اسلامی با مذاهب و دیدگاه‌های متعدد در یک مساله وحدت و اتفاق نظر دارند آن‌هم اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

این بیانیه می‌افزاید: واینک در سالروز این حماسه عظیم و به‌یاد ماندنی و عاشورایی بسیجیان ومردم شهید پرور قهاوند ضمن گرامیداشت وارج نهادن به این اتفاق تاریخی به همراه ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات