خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان:

بسیج پشتوانه‌ای مستحکم برای نظام در مقابل دشمن/بسیجی ولایی بوده و درد دین و مکتب دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 گفت: بسیج یک پشتوانه بسیار قوی و مستحکم و نفوذناپذیری برای نظام در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۱۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت حماسه 9دی در خصوص نقش مردم در خلق این حماسه بزرگ اظهار داشت: مردم وقتی متوجه شدند مقدساتشان مورد هجمه و توهین دشمن قرار گرفته و مسجدها یکی پس از دیگری آتش می‌گیرد و این دید وقیحانه معاندین به نظام، به سمت نظام و اصل ولایت فقیه و اصل واقعه کربلا و امام حسین (ع) معطوف می‌شود به صورت خودجوش وارد معرکه شده و حرکات آنها را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: حتی کسانی که به سران فتنه رأی داده بودند برای حفظ آبروی نظام و حیثیت دینی خودشان علیه سران فتنه شعار می دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه چگونه از به وجود آمدن چنین جریانی همچون کودتای آمریکائی اسرائیلی فتنه 88 جلوگیری به عمل آوریم، گفت: مردم باید شناخت خود را نسبت به نظام بالا ببرند و شناخت مردم نسبت به نظام‌های قبل از جمهوری اسلامی به ویژه دوران پهلوی و قاجار باید بیشتر شود که بدانند آمریکا و اسرائیل چه سلطه‌ای بر ایران داشته‌اند و اینها برای نسل جوان ما باید به طور کامل تبیین شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بصیرت مردم بسیار مهم است یعنی شناخت به موقع، تصمیم به موقع و اقدام به موقع چراکه هر چقدر شناخت و بصیرت مردم نسبت به نظام بیشتر شود به طور قطع پشتیبانی مردم از نظام بیشتر و بهتر خواهد بود و پیوند بین امامت و مردم باید که بیشتر شود و هرقدر این پیوند بیشتر باشد جایگاه ولایت ایمن خواهد بود و خطری آن را تهدید نمی کند.

گنجعلی با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 ابراز داشت: همه مردمی که تابع نظام باشند، درد دین و درد مکتب داشته باشند، ولایی و انقلابی باشند بسیج هستند و بسیج به این معنا همواره حامی نظام بوده و در کنار نظام هستند و از خطراتی که نظام را مورد هجمه و تهدید قرار می دهد و در قبال آن تهدیدها و هجمه ها با روحیه انقلابی می‌ایستد.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در تمام عرصه‌ها تصریح کرد: بسیج می تواند یک پشتوانه بسیار قوی و مستحکم و نفوذناپذیری برای نظام در مقابل دشمن باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان افزود: بسیج در حماسه 9 دی خود را نشان داد و همه مردم و مسئولینی که در این حماسه شرکت کردند همه بسیج بودند و آن شور و شعور انقلابی خود را نشان دادند و همواره یک پشتوانه بسیار قوی برای نظام هستند.

* یکپارچگی و اتحاد موجب ماندگاری نظام است

وی با بیان اینکه حماسه 9دی یک ضربه مهلکی به دشمن بود که امید آنها را ناامید کرد، عنوان کرد: بسیاری از رسانه‌های غربی به‌صورت شبانه‌روز برای حضور در خیابان‌ها مردم را تحریک می‌کردند و علیه نظام شعار می‌دادند که اینها جزء دستور کارشان بود و حرکتی خاموش‌گونه را داشتند.

گنجعلی با بیان اینکه باید بحث نفوذ جدی گرفته شود، گفت: باید نیروها شناسایی شوند چراکه همین نیروها می‌توانند در بدنه مدیریتی نظام ضربات خودشان را به نظام بزنند و باعث می‌شود که حرکت تصاعدی نظام کند شود.

وی با اشاره به بحث برجام و مذاکرات و با بیان اینکه در این مباحث حرکت انقلاب کند شده است، گفت: آن دید راهبردی که مقام معظم رهبری دارند اگر همه به این دید پایبند باشند و مورد توجه قرار دهند به طور قطع ما رشد تصاعدی خواهیم داشت و رسیدن به آن هدف که در واقع تشکیل یک نظام نوین اسلامی و جهانی است، سریع‌تر حاصل می‌شود و اگر مسئولان در سلسله مدیریتی اشکالاتی بر آنها وارد شود ضرباتی هم بر نظام وارد می شود و حرکت نظام کند می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان در مورد پیام حماسه 9دی برای دوستان خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما قانون محور هستیم و مردم سالاری دینی حاکم است و پیرو ولایت فقیه باشیم و این محوریت ها را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم، پیروز هستیم و هیچ آسیبی بر کشور ما وارد نخواهد شد و هیچ ضربه مهلکی این نظام را تهدید نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر این یکدلی و یکپارچگی و اتحاد باشد نظام ما ماندگار و رو به رشد است و مقدمه‌ای برای حضور حضرت حجت (عج) می شود.

گنجعلی با اشاره به پیام این روز بزرگ برای دشمنان گفت: تا زمانی که این پیوند امام و امت برقرار است و پشتوانه مردمی این نظام را حمایت می‌کند کسی نمی‌تواند به نظام ضربه وارد کند.

وی عنوان کرد: دشمن هیچ‌گاه آرام و ساکت نمی‌نشیند و همواره دنبال نقشه است به خصوص آمریکا که شیطان بزرگ و ابلیس اعظم است دائما در حال نقشه است بنابراین هیچ‌گاه از مکاید دشمن و شیاطین نباید احساس ایمنی بکنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان خاطرنشان کرد: درخصوص 9دی هر قدر روشنگری کنیم میزان شناخت مردم بیشتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: روزهایی که اتحاد و انسجام و همدلی و حسنات و زیبایی‌های یک نظام دینی و مکتب را افزایش داده آنها را باید گرامی داشت و به خوبی از آنها یاد کرد و در انقلاب اسلامی روزهای بسیار مهمی داریم که باید آنها را گرامی بداریم که حماسه ماندگاری را در خود جای داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات