خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان تأکید کرد

لزوم عمق بخشی و بصیرت‌افزایی درونی برای جلوگیری از فتنه

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان گفت: عمق بخشی داخلی و درونی و بصیرت افزایی درونی لازمه جلوگیری از به وجود آمدن کودتای آمریکایی – اسرائیلی فتنه 88 است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت : 9 دی به عنوان روز بصیرت ملی و روز روشن گری است.

وی حرکت عظیم مردمی در 9 دی را در تقابل اظهارات فتنه گران مبنی برحرکت سازماندهی مسئولین کشوری دانست و ابراز داشت : خوشبختانه خود جوش بودن و گسیل شدن حرکت مردم در این روز نشان داد که بحث ولایت پذیری و تبعیت شان از رهبر یک بحث درونی و خود جوشانه بود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان هدف اصلی دشمنان از ایجاد فتنه 88 را هدف گرفتن بحث ولایت دانست و بیان داشت : شعارهای جهت دار شده در فتنه 88 که تماما برگرفته از تفکرات غربی و اروپایی بود هیچ ربطی به اقتصاد و مسائل انتخاباتی کشور نداشت بلکه بحث ولایت فقیه را مورد هجوم و حمله قرار می دادند.

وی با بیان اینکه برخی از خواص و مسئولان داخلی ، فتنه 88 را به عنوان یک بازی و دعوای سیاسی قلمداد می کردند، ابراز داشت: متاسفانه برخی از خواص، نزدیکان و نامبروان‌های انقلاب اسلامی خودشان هم قبول نداشتند که جریان 88 یک فتنه از سوی دشمنان انقلاب است.

زنگنه در بیان چگونگی سرکوب فتنه به روایتی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: فتنه عین یک هوای غبار آلود است که باید در این زمان دقت کرد و فقط اهل بصیرت می توانند آن را به سرانجام خوب برسانند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 پیش بینی دشمن این بود که یا فتنه سریعاً تمام و خنثی می شود و یا آنچنان ادامه می یابد که به نتیجه برسد، ادامه داد : اینکه فتنه 88 در حدود هشت ماه به طول انجامید به دلیل این است که افراد در زمان رسیدن به بصیرت، روشنی و تببین متفاوت هستند.

فرمانده حوزه شهید هاشمی با بیان اینکه لازمه خفه کردن فتنه 88 در نطفه، داشتن بصیرت در خواص و رجال درجه اول کشور بود، تصریح کرد: امام خامنه ای (مظله العالی) در نماز جمعه فرمود ند «کجاست آن عمارها، که روشنگری و شفاف سازی کنند»؛ و این نشان از اهمیت داشتن بصیرت لازم در خنثی کردن فتنه‌ها و دشمنی‌ها اسست.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه 9 دی با اشاره به اظهارداشت: مردم خیلی بیشتر از رجال سیاسی و مسئولان و بالاتر از انها قدرت نقد و بررسی و بصیرت دارند و به موقع وارد صحنه می شوند.

زنگنه با عنوان اینکه شهر همدان از پیشگامان خلق حماسه 9 دی بود، افزود : مردم با این حماسه خودجوش نشان دادند که همواره در صحنه هستند و یار و یاور رهبر و ولایت و اهل بصیرت و حامی تفکرات اندیشه انقلابی هستند.

وی در ادامه عمق بخشی داخلی و درونی و بصیرت افزایی درونی را لازمه جلوگیری از به وجود آمدن کودتای آمریکایی – اسرائیلی فتنه 88 دانست و تاکید کرد : بهترین کار برای عمق بخشی و بصیرت افزایی این است که باید روی بچه ها و افراد با سن پایین که قابلیت تغییر دارند کار کرد چراکه همان طور که امیر المومنین(ع) فرمودند دل نوجوان همانند زمین آماده کشت است و هر بذری در آن کاشته شود رشد می کند.

فرمانده حوزه شهید هاشمی همدان در ادامه نقش بسیج در مهار فتنه 88 را بسیار مهم تلقی کرد و ابراز داشت : بسیج همیشه در صحنه ها حضور دارد و هر جا که بسیاری از ارگان‌ها و جاهای دیگر نتوانستند حضور یابند بسیج به آنها یاری کرده و در مواقع حساس چه در زمان انقلاب و چه در زمان های دیگر خودش را نشان داده است.

وی با بیان اینکه خنثی شدن فتنه 88 ریخته شدن آب پاکی بر روی دست دشمنان بود، عنوان کرد : دشمنان با شکست خود فهمیدند که این کشور مردم و رهبر دارد و قطعا مردم کشور پشتیبان رهبر و ولایت هستند.

زنگنه در این خصوص با اشاره به اظهارات اقای پوتین در دیدار با مقام معظم رهبری اضافه کرد : اظهارات اقای پوتین بعد از این دیدار یک خط مشی است برای ما و کشورهای دیگر ، که در کشور جمهوری اسلامی ایران حرف رهبر حجت است و به طور قطع در بین مردم و مسئولانش دارای نفوذ و اهمیت و ارزش است.

وی در ادامه سخنان خود در بیان پیام حماسه 9 دی برای خواهان و یاوران نظام اظهار داشت : به طور قطع پیام این حماسه برای دوستان این است که به حول و قوه الهی با این اقتداری که الان حکومت ایران و انقلاب اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد و پیامدهای آن که خود را در بحث بیداری اسلامی نشان داده است که امروز در کشورهای بحرین، یمن، عراق ، مصر و سوریه و همچنین در ارمنستان جرقه‌های آن زده می شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان اضافه کرد: این چیزی جزء آن انقلابی که حضرت امام(ره)عرضه داشتند نیست و عمقی که این انقلاب داشته به دلیل اینکه به انقلاب الهی وصل است به طور قطع نتایج و بازتاب‌های آن در اقصی نقاط جهان خود را نشان خواهد داد.

وی وجود زنگ خطر برای دشمنان را از پیامدهای فتنه 88 دانست و یادآور شد: پیام حماسه 9 دی برای دشمنان نظام وجود زنگ خطر هست وخودشان هم آنچنان که در رسانه هایشان بیان می کنند قبول دارند که ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در خاور میانه و در دنیا شناخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار