خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با بیان اینکه 9 دی یک حماسه 100 درصد مردمی بود، گفت: در این روز اراده الهی و خواست خداوند مردم را در صحنه حاضر کرد و تمام افتخارات 9 دی متعلق به مردم فهیم، شجاع و همیشه در صحنه انقلابی ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
سیدروح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اتمام حجت ملت غیور ایران با فتنه و فتنه گران است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از فتنه 88 براندازی نظام و تغییر حکومت بود، افزود: دشمن در فتنه 88 اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند عنوان کرد: از دیگر اهداف دشمن فشار بر نظام و تغییر رفتار نظام و بازگرداندن گفتمان نظام سلطه و استکبار به کشور بود .

وی ادامه داد: نفوذ راهبردی دشمن برای رسیدن به اهداف خود بوده و همواره دنبال تحقق این امر در سطوح مختلف نظام در مراحل متعدد بوده است اما بعد از فتنه 88 با برنامه ریزی دقیق تر و هدفمند تر دنبال نفوذ بوده مه امام خامنه ای بارها در این موضوع بازه هشدار داده اند .

حسینی‌شاخص با بیان اینکه 9 دی یک حماسه 100 درصد مردمی بود، افزود: در این روز اراده الهی و خواست خداوند مردم را در صحنه حاضر کرد و تمام افتخارات 9 دی متعلق به مردم فهیم، شجاع و همیشه در صحنه انقلابی ایران است.

وی بیان کرد: بصیرت و تبعیت از ولایت لازمه جلوگیری از وقوع حوادث مشابه فتنه 88 است و تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه باشد کشور پیش خواهد رفت و دشمنان ناامید خواهند شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: آحاد مردم با بسیج از هم جدا نیستند و می‌توان گفت هرکسی در ایام فتنه دغدغه داشت و در صحنه بود برای مقابله با فتنه، او یک بسیجی واقعی به شمار می آید و بسیجیان در ایام فتنه 88 از گرانقیمت‌ترین سرمایه زندگی خود که جانشان بود مایه گذاشتند و در صحنه بودند.

وی یادآور شد: پیام9 دی برای دوستان پیام امید و عزت و افتخار است و اینکه هرزمان اتحاد و بصیرت باشد دشمن ناامید خواهد بود و برای دشمنان نیز پیام‌های بیشماری دارد از جمله اینکه بداند مردم انقلابی ایران اسلامی تا پای جان از اهداف و آرمان های انقلاب پاسداری می‌کند.

حسینی‌شاخص با بیان اینکه فتنه 88 با حضور مردم جمع شد اما نقشه دشمن برای این نظام و انقلاب تمام نشده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید با حفظ اتحاد و غیرت دینی و انقلابی و با همان بصیرت گذشته و با بغض دشمن همواره گوش به فرمان ولایت بوده و آمادگی حضور در صحنه های مختلف در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات