خبرهای داغ:
مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزش ایمنی و اقدامات تامینی در پایگاه‌های بسیج

مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش ایمنی و اقدامات تامینی گفت: تشکیل این کارگاه‌ها توسعه فرهنگ پیشگیری و کاهش سوانح و حوادث در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و سپاه را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۵۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدرضا عزتی در کارگاه آموزش ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه قهاوند بیان داشت: عبرت‌ها در دنیا زیاد و عبرت گیرندگان بسیار کم است، متاسفانه به علت عدم درس گرفتن از حوادث و اتفاقات باز هم دچار تکرار حادثه‌ها می‌شویم.

وی افزود:تشکیل این کارگاه توسعه فرهنگ پیشگیری و کاهش سوانح و حوادث در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و سپاه را به همراه خواهد داشت چراکه توجه به سلامت کارکنان و اموال سپاه در مقابل حوادث از اهم وظایف مدیران و فرماندهان در سطوح مختلف بسیج و سپاه به شمار می‌رود.

مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد:یکی از وظایف کارکنان ایجاد بستر مناسب و امن قبل از انجام فعالیت است و در این راستا نیز پیشگیری بهتر از درمان است و در هر کاری ابتدا باید ایمنی کار را بررسی کرد.

وی در ادامه گفت: ایمنی در هر فعالیتی باید برقرار باشد در فعالیت‌های رزمی، ورزشی، تاکتیکی و عملیاتی ابتدا باید ایمنی در نظر گرفته شود.

عزتی در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران در کنترل، نظارت و ارزیابی ماهیانه اقدامات ایمنی در سطوح مختلف رده‌ها باید تأکیدات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات