خبرهای داغ:
حجت الاسلام نبویان در ملایر:

فتنه جدید «رابطه با آمریکا» است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه جدید «رابطه با آمریکا» است پس چرا به آمریکا لبخند زده شود و بخواهیم رابطه با آنها ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان امروز در همایش بزرگ 9 دی که در مسجد جامع ملایر برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید دید امام حسین(ع) برای ما چه حرفی دارد، سخن سیدالشهدا(ع) مبارزه با یزید بود نه مذاکره با یزید.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت گفتمان فتنه افزود: ما با اسلام اصل انقلاب کردیم اما در سال ۸۸ فتنه‌گران به دنبال نابود کردن اسلام بودند و حقوقدانان جنبش سبز در سال ۸۸ یک قانون اساسی نوشتند که در آن قانون اساسی هر کجا نامی از اسلام بود آن را عوض کرده بودند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دشمنان در سال ۸۸ به دنبال سرنگون کردن نظام بودند و می‌خواستند که اسلام را از بین ببرند و اصل ولایت فقیه را هدف خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هر کس بخواهد ارزش‌های اسلامی را در کشور تعضیف کند با جریان فتنه همراه است، گفت: یکی از اهداف جریان فتنه نابودی آرمان اصلی نظام بود.

نبویان با بیان اینکه فتنه‌گران به دنبال تغییر این تفکر که «آمریکا شیطان بزرگ است» بودند، گفت: آنها می‌خواستند در اذهان مردم جا انداخته شود که آمریکا شیطان بزرگ نیست و می‌توانیم با آمریکا رابطه داشته باشیم و به آنها لبخند هم زد و دست هم داد امروز نیز هرکس می‌گوید باید با آمریکا رابطه داشت و دوست بود خودش آمریکایی است.

وی با بیان این سوال که مگر مشکل ما تحریم‌ها نبود و دلیل اصلی این تحریم‌ها آمریکا نیست؟ عنوان کرد: فتنه جدید «رابطه با آمریکا» است پس چرا به آمریکا لبخند زده شود و بخواهیم رابطه با آنها ایجاد کنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: کسانی که دیپلماسی قرآنی را کنار گذاشته اند و با دشمنان ملت دست دادند نتیجه آن این شده است که در برجام می بینید.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یک‌سال از روز اجرای تعهدات ایران گذشته است و ایران به تمام تعهداتش عمل کرده اما طرف مقابل چه کرده است، گفت: با وجود این هنوز تحریم ها پا برجاست.

وی با بیان اینکه آقای ظریف پس از گذشت یک سال، امروز می گوید آمریکا به برجام عمل نکرده و اشتباه کرده است، خاطرنشان کرد: ایشان دلیل خود را قول شفاهی جان کری می‌خواند در صورتی که آمریکا به تعهداتی که کتباً داده عمل نکرده پس چگونه ممکن است که به قول شفاهی یک نفر اعتماد کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات