خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: 9 دی همایش هوشیاری ملت ایران بود و ملت فهیم و هوشیار با حضور آگاهانه خود مهر ابطال بر نقشه‌های شوم استکبار و پیمان شکنان زدند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

سرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: 9 دی همایش هوشیاری ملت ایران بود و ملت فهیم و هوشیار با حضور آگاهانه خود مهر ابطال بر نقشه‌های شوم استکبار و پیمان شکنان زدند.

وی افزود: هدف فتنه‌گران زیر سوال بردن انتخابات نبود بلکه زیر سوال بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و اصل نظام را هدف قرار داده بودند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: حماسه تاريخي نهم دي به تعبیر رهبر حکیم انقلاب نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي بود که امروز نیز ملت ایران در پاسخ‌دهی لازم و محکم به زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت در تحولات منطقه‌ای به آن نیاز دارد.

وی ادامه داد: مت ایران باید از وحدتی که در پرتو این نگاه مشترک دینی برای حفظ انقلاب به عنوان میراث گرانقدر امام(ره) در جامعه هست، برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی بهره ببرد.

مختاری‌معین عنوان کرد: براندازی نظام ولایی، جلوگیری از گسترش انقلاب و الگو شدن برای دیگر کشورها ، به انحراف کشاندن انقلاب با تضعیف ولایت از دیگر اهداف فتنه‌گران بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن ولایت به عنوان یگانه عامل پیروزی انقلاب در همه تهاجمات و فتنه‌ها در دستور کار دشمنان بوده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار به راهکارهای مهم و کلیدی گفتمان اصلی مقاومت اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی نسبت به اهداف و راهبردهای دشمن و ارتقاء سطح معنويت و ايمان كه بيشترين نقش را در مقاومت، قدرت نرم، بصيرت، جلب امداد و نصرت الهي دارد از جمله این راهکارها است.

وی خاطرنشان کرد: تقويت فكري و عملي، ولايت محوري و استقامت بر گفتمان رهبري و وحدت بر حول محوريت ولایت به عنوان موثرترين راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات