خبرهای داغ:
سردار آبنوش در تجمع 9دی همدان:

آقای ظریف با اذعان به اشتباهش نقاط تاریک و پرابهام برجام را روشن کرد

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با قدردانی از آقای ظریف،وزیر امور خارجه به خاطر اذعان به اشتباهش گفت: ایشان با صراحت پشیمانی خود را از روند مذاکرات هسته‌ای ابراز کرد و نقاط تاریک و پرابهام برجام را برای همگان روشن کرد تا مشت محکمی باشد به دهن کسانی که ناجوانمردانه اعلام کردند همه مسائل برجام به مقام معظم رهبری مربوط می شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش امروز در تجمع گرامیداشت 9 دی که در میدان امامزاده عبدالله همدان برگزار شد، با بیان اینکه در روز9 دی بصیرت مردم تجلی پیدا کرد، اظهار داشت: این وعده الهی است که اگر تقوا داشته باشید قدرت تشخیص به شما عطا می شود و نمی گذارد که گمراه شوید.

وی با بیان اینکه در وقایع فتنه 88 مردم با تقواپیشگی قدرت تشخیص فتنه را به‌دست آوردند، افزود: برخی از نام و نشاندارها در جریان فتنه غافل شدند و هنوز هم غافل هستند.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: 9 دی رودخانه ای خروشان و زلال بود که در مسیرش همه را پاک و تطهیر کرد و آنهایی که غافل بودند و در تشخیص تردید داشتند مطهر و به خیل مومنان پیوستند.

وی با بیان اینکه در ابتدا افرادی غافل به عنوان معترض در خیابان ها شعار می دادند، افزود: وقتی جریان فتنه برای همه مشخص شد همین افراد در کنار ما در خیابان ها فریاد «مرگ بر امریکا» سر دادند.

سردار آبنوش نقش سردار شهید «همدانی» را در دفع فتنه 88 برجسته و مهم دانست و ابراز داشت: این مرد الهی از بطن مردم و از قشر پایین این شهر با تأسی به شهدا، عنایت خاص شهدا و پیروی از ولایت در مدت 8 ماه عاملی مهمی در دفع فتنه بود.

وی با بیان اینکه دشمن در جریان فتنه بنا داشت به هر شکلی که شده تهران را بر هم زند، تصریح کرد: برای این امر دشمنان خارجی و دشمنان داخلی کاملا با هم هماهنگ بودند که سردار شهید «همدانی» برای مقابله با آنها نقاط مختلف تهران را به چند موزاییک تقسیم کرد و برای هر موزاییک یک فرمانده انتخاب کرد.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه سردار «همدانی» در هر موزاییک فتنه را با نظارت مستقیم در هر منطقه تحت کنترل درآوره بود، افزود: ایشان خود هم شخصاً سوار بر موتور، تهران را در دفع فتنه هدایت می کرد و نتیجه آن چیزی شد که همه شاهد بودیم.

* عده‌ای مدعی روشنفکری در تلاش هستند تا 9 دی به فراموشی سپرده شود

وی با بیان اینکه در جریان فتنه دشمنان داخلی و خارجی با فضای مجازی و سیستم‌های الکترونیکی با هم هماهنگ بودند، عنوان کرد:بنده شاهد این بودم در یکی از بازرسی‌هایی که از کانون‌های ارتباطی این افراد صورت گرفت به طور مستقیم از انگلیس دستور می‌گرفتند که در حال حاضر کجا را به آتش بزنند و چه شعارهایی را سر دهند که حتی تا یک ساعت بعد از در اختیار گرفتن این کانون از انگلیس همچنان دستور صادر می‌شد و مستندات آن موجود است.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه علنی کردن این موارد را برخی از دوستان و فرماندهان و مسئولان صلاح نمی‌دانند، گفت : سران فتنه چگونه می‌خواهند این لکه ننگ را پاک کنند؟

وی با بیان اینکه خدای متعال همواره با ما است، گفت: کشور و نظام ما پدیده ای بی تعریف است و حتی خود دشمنان هم این را اذعان می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به سوال جورج بوش در دیدار با رئیس سازمان سیا که سازمان شما چگونه در اتاق‌های منزل مسئولین در سراسر دنیا شنود دارد ولی در روبرو شدن با انقلاب اسلامی عاجز مانده است، گفت: او در پاسخ اظهار کرد که انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای بی‌تعریف است.

وی با بیان اینکه عده‌ای روشنفکر غرب‌زده و مدعی روشنفکری در تلاش هستند تا روز 9 دی به فراموشی سپرده شود، ابراز داشت: آنها توسلات و رابطه ما با امام حسین (ع) و نقش این امام بزرگوار را در انقلاب ما درک نمی‌کنند بنابراین هر روز یکی پس از دیگری به دنبال توطئه هستند و علت تمام گرفتاری‌ها در منطقه این است این‌ها درک نمی کنند.

سردار آبنوش در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که در تهران بزرگ، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات ترتیب داده بود، گفت: بنده و سردار شهید «همدانی» که به دعوت وزیر روسیاه اصلاحات آنجا حضور داشتیم در آن جلسه مهاجرانیرو سیاه اظهار کرد که ملت ما و ملت عراق شیعه هستیم و دیگر نباید کنگره و یادواره شهدا برگزار کنیم چراکه برگزاری این کنگره و یادواره‌ها کینه‌ها را تازه می‌کند.

وی با بیان اینکه سخنان مهاجرانی برای گول زدن افکار عمومی و افراد کم بصیرت بود، اظهار کرد: سردار «همدانی» در پاسخ به اظهارات مهاجرانی گفت هیچ متوجه هستی چه می گویی؟ این یادواره ها را آحاد مردم که همیشه در صحنه حضور دارند برگزار می‌کنند و شما غافل از آن هستید.

* برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا دشمنان نظام را می‌سوزاند

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها دشمنان نظام را می‌سوزاند، گفت: متاسفانه عده‌ای روشنفکر در جای جای این مملکت هستند و جا خشک کرده اند که می‌گویند نباید حماسه 9دی را گرامی داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید حماسه 9 دی را هر ساله برای مردم یادآوری کنیم، بیان داشت: عده ای سعی دارند این واقعه مهم از یادها فراموش شود و همواره می‌گویند چه لزومی دارد که 9 دی را تکرار کنیم، باید دراین روز به تیتر روزنامه ها چاپ شده کشور نگاه کنید و تشخیص دهید که چه کسانی دل‌هایشان کجاست و چه کسانی با شما مردم هستند؟

سردار آبنوش با بیان اینکه برخی از روزنامه ها و صاحبان آنها امروز کوچکترین اشاره ای به حماسه 9 دی نکرده اند، گفت: از این سران و بزرگان و فتنه طلب‌ها سوال می کنم از کارهایی که انجام دادید از کدامیک ابراز برائت کردید؟ مگر با جورج سوروس جلسه مخفی نگذاشتید؟ مگر آن ملعون رئیس شما در آن جلسه نگفت که مشکل ما ولایت فقیه و اسلام است؟ این جلسه مگر توسط جورج لو نرفت؟ چطور می خواهید این‌ها از یاد مردم برود؟ سند آن مکتوب است.

وی ادامه داد: مگر رئیس شما در آن سفر استانی آن قول متواتر رسول خدا(ص) در واقعه غدیر را به نفع ناکثین ترجمه نکرد و آنها سه روز جشن گرفتند؟ مگر توسط وزرا در دوران شما به غرب پناهنده نشدند؟ مگر فرزندان یکی از روسای شما نقطه‌های حساس تحریم را برای دشمن تبیین نکرد تا که به قولشان کار ملت را با فشار تحریم تمام کنند؟ مگر می‌شود این همه خیانت را فراموش کرد؟ مگر جنایات شما در حق این ملت از یادها خواهد رفت؟ هرگز!

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کرد: این سران به عربستان و قطر و بحرین رفتند، آیا این پول‌هایی که گرفتند برای براندازی نظام بود یا نذر حضرت ابوالفضل(ع)؟ اگر فکر می کنید که می توانید نظام را برانداز کنید بدانید این آرزو را با خود به گور خواهید برد.

وی با تاکید بر اینکه جنایت‌های این سران فتنه هیچ گاه از خاطر مردم پاک نخواهد شد، افزود: این افراد که مدعی آزادی و حقوق بشر هستند مردم را به شهروند درجه دو و سه تقسیم ‌کردند و خانواده شهدا را در این تقسیم‌بندی در درجه 3 قرار دادند و این نشان از پررویی آنها هست که فکر می کنند این‌ها از خاطر ما خواهد رفت.

سردار آبنوش اضافه کرد: یکی از سران فتنه با سخنرانی در دانشگاه مشهد اعلام کرد که رأی کیفیت دارد، آن رای کم کیفی بود و رای بالا کیفیت نداشت؟ این ننگ بود بر دموکراسی که از زبان شما صادر شد.

* جنس و ننگ فتنه 88 از جنس و ننگ فتنه ناکثین بود

وی با بیان اینکه سران فتنه هنگامی که رژیم صهیونیستی رسماً اعلام کرد که یاران و طرفداران ما در ایران انجام وظیفه می کنند، سکوت کردند، گفت: این لکه ننگ هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه برخی مدعی هستند باید سران فتنه وارد صحنه شوند، گفت: برخی از آنها با عنایت خاص حضرت آقا در صحنه هستند ولی ما همچنان حرکتشان را زیر نظر داریم.

وی با بیان اینکه جنس و ننگ فتنه 88 از جنس و ننگ فتنه ناکثین بود،عنوان کرد: ای سران فتنه شما ناکثین انقلاب هستید، اگر لکه ننگ فتنه شتر سرخ مو که توسط فتنه گران در صدر اسلام از پیشانی آنها پاک شد لکه ننگ فتنه 88 هم از پیشانی شما پاک خواهد شد. هرگز!

سردار آبنوش با اشاره به اینکه تاریخ 1400 سال است که ناکثین را رسوای عالم اعلام کرد، افزود : آنهایی که در رکاب امام علی(ع) وجود ناکثین کردند و فتنه شتر سرخ مو را راه انداختند در پیش خدا و خلق روسیاه ماندند و همچنان تاریخ این ننگ را پاک نشدنی می‌داند.

وی با بیان اینکه جمله تاریخی امام خمینی (ره) که «آمریکا شیطان بزرگ است»،همواره مثل خورشید می‌درخشد، عنوان کرد : فتنه گران گفتند آمریکا بزرگ است و کلمه شیطان را حذف کردند، آیا این ننگ را می‌شود فراموش کرد؟

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) همچنین ضمن گرامیداشت سالگرد شهید «احمدی روشن» که چند روز دیگر است، افزود: باید همواره این صحنه ها را زنده نگه داریم و به ساحت همه شهدا احترام بگذاریم چراکه همواره در مسیر حق و روشنگری بودند.

وی با قدردانی از آقای ظریف وزیر امور خارجه به خاطر اذعان به اشتباهش یادآور شد: ایشان با صراحت پشیمانی خود را از روند مذاکرات هسته‌ای ابراز کرد و جواب آن همه لطف و محبت حضرت آقا را حداقل در این جمله داد و نقاط تاریک و پرابهام برجام را برای همگان روشن کرد تا مشت محکمی باشد به دهن کسانی که ناجوانمردانه اعلام کردند همه مسائل برجام به مقام معظم رهبری مربوط می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات