خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان:

جریان فتنه تقابل ایمان و کفر بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: جریان فتنه تقابل ایمان و کفر بوده است و خاموش شدن این جریان از الطاف الهی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ورکشی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهر بهار بیان کرد: 9دی روز بصیرت، روز شجاعت و روز در هم پیچیدن طومار فتنه بود و ما در جریان فتنه چندین شهید دادیم.

وی افزود: کسانی بودند در زمان پیامبر(ص) که قطرات آب وضوی پیامبر(ص) را به تبرک می‌بردند، حال چه شد آنها برگشتند، اگر بزرگان زمان پیامبر(ص) و افکار و اندیشه آنها بازخوانی می‌شد امروز شاهد تحریف سیره پیامبر(ص) نبودیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: اگر از صدر اسلام تا به امروز بازخوانی تاریخ رخ می‌داد تحریف به صورت نمی‌گرفت بنابراین در فتنه 88 کسانی در کشور بودند که با سکوتشان از فتنه حمایت کردند، عده‌ای می‌گفتند بحث و دعوای دو گروه یا دو جریان است آنها می‌خواستند جریان فتنه که یک واقعه تاریخی بود را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه این روز به‌یاد ماندنی تاریخی هست و باید عبرت‌ها و درس‌ها گرفت، گفت: وظیفه داریم جریان فتنه را ببریم توی دروس دانشگاه‌ها زیرا نباید جریان فتنه را فراموش کنیم.

طالقانی‌ورکشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رازهای ماندگاری انقلاب اتکاء به خداست و هر زمانی ملت احساس کنند که دشمن وجود دارد به صحنه خواهند آمد.

وی جریان فتنه تقابل ایمان و کفر بوده است و خاموش شدن این جریان از الطاف الهی است. بیان کرد: 9دی یک حرکت خودجوش مردمی بود و در آن روز هیچ فراخوانی صورت نگرفت و مردم خودجوش به میدان آمدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: 9دی جریان تقابل با جریان فتنه بود، آنها برای مردم احترام نگذاشتند و به قانون هم بی احترامی کردند و مشروعیت خودشان را زیر سوال بردند.

وی شناسنامه انقلاب را سه موضوع عنوان کرد و ادامه داد: شناسنامه انقلاب متعلق به خانواده شهدا، آحاد ملت و جانبازان و ... است.

طالقانی‌ورکشی با بیان اینکه رهبری فرمودند فتنه را خدا خاموش کرد، گفت: جریان فتنه تقابل ایمان و کفر بود نه جریان سیاسی دو گروه زیرا فقط الطاف خدا بود که این فتنه خاموش شد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها مدعی هستند که چرا برای سران فتنه هیچ دادگاهی تشکیل نشده و در حصر خانگی هستند زیرا این تصمیم و حصر خانگی از احکام قانونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات