خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

ولایت فقیه و وحدت مردم حول این محور از مؤلفه‌های قدرت ایران است

امام جمعه نهاوند گفت: ایران اسلامی دارای مؤلفه های قدرت بسیاری است که در رأس این قدرت‌ها اعتقاد به ولایت فقیه و وحدت مردم حول این محور است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی، روز بصیرت ومیثاق با ولایت و یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند با حضور سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان، امام جمعه و فرماندار و مسئولین شهرستان نهاوند و با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و بسیجیان شهرستان نهاوند در مصلی این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه نهاوند ضمن در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی اظهار داشت: فتنه و فتنه‌گران یکسری کارها انجام دادند که اگر دادگاه عادله ای انجام می شد حکم آنها کمتر از اعدام نبود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: اینکه شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند و دشمنان اسلام و انقلاب را امیدوار و 8 ماه مملکت را به آشوب کشیدند و انسان‌های بی گناه را کشتند و به مقدسات توهین کردند کم مسائلی نیست که آن را دست کم گرفت و به طور قطع حکم اعدام برای آنها لازم وضروری است.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی به قول دوستان و دشمنان خود دارای مؤلفه های قدرت بسیاری است که در رأس این قدرت‌ها که تنها مختص به ایران اسلامی هست و هیچ کشوری در غرب و شرق حتی در آمریکا نیز آنرا ندارند اعتقاد به ولایت فقیه و وحدت مردم حول این محور است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد : مردم ایران باید به خود ببالند که نعمتی چون شیعه اثنی عشری بودن را دارند و اینکه این نعمت بزرگ قابل مقایسه به هیچ دنیا و مافی‌ها نیست و اعتقادات همین مردم شیعه اثنی عشری بود که ایران را در 8 سال دفاع مقدس و در فتنه 88 و همچنین 37 سال مقابله با دشمنان و قدرت های جهانی سرپا نگه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات