خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: دشمن از دهه 60 شروع به برنامه ریزی‌های متعدد کرد و با استفاده از سه راهبرد نفوذ، استحاله و براندازی پا به میدان نهاد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم گرامیداشت 9دی و یادواره 850 شهید نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای 9 دی سال 88 بیان داشت: 9 دی تبلور و تجلی ایثار و از خود گذشتگی و وحدت و ولایت مداری ملتی است که 37 سال پای این انقلاب ماندند و با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

وی افزود : 9 دی روز رسوایی سران فتنه، دشمنان خارجی و دست نشانده‌های آنان در داخل کشور است، آنان برای
ضربه زدن به انقلاب اسلامی از روش‌ها، شیوه ها و تاکتیک های مختلف استفاده می‌کنند و گاهاً روش‌های خود را تغییر می‌دهند تا به این نظام ضربه بزنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با ورود به بحث فتنه 88 و کالبدشکافی آن گفت: فتنه 88 یکی دیگر ازفتنه‌های آمریکا و صهیونیسم بود که قصدشان براندازی بود اما با حرکت عظیم و میلیونی مردم ولایت‌مدار ایران این فتنه که به فتنه سبز نام گرفت خاموش شد.

وی ادامه داد: استارت اولیه فتنه سال 88 چند ماه قبل از انتخابات زده‌ شده بود و سران فتنه با گفتن اینکه در انتخابات تقلب شده است و آراء باطل است به این فتنه شوم دشمن دامن زدند و مردم را به خیابان ها کشاندند.

ابوحمزه افزود: آنها کار را به‌جایی رساندند که برخی مساجد و بانک‌ها را سوزاندند، به مأموران نیروی انتظامی، پایگاه‌های بسیج حمله کردند و تعدادی را نیز به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه در پایان هم در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین کردند، ابراز داشت: اینها برنامه‌ریزی‌های دشمن بود که از قبل انجام داده بود تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند و قصد آنها از این کار بیشتر ضربه به اسلام است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت : سران فتنه با آب به آسیاب دشمن ریختن خیانتی بزرگ درحق ملت ایران کردند و اکنون که سال‌ها از آن ماجرا می گذرد خود را به مظلومیت گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آنها دشمنان این نظام و ولایت و اسلام هستند، افزود: برخی می گویند نباید این حرف‌ها زده شود اما ملت ایران دشمنان خود را به خوبی شناخته اند و آنها هستند که امام امت و ملت ایران را نشناخته اند.

ابوحمزه یادآور شد: اگر خوب شناخته بودند بعد از آن خطبه های نورانی مقام معظم رهبری تسلیم می شدند اما آنها چنین
کاری را نکردند و این یک جنایت عظیم است در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و باید مردم را نسبت به این مسائل روشن کرد .

وی افزود : کسانی هم بودند که تا نیمه های راه همراه سران فتنه بودند اما زمانی که فهمیدند آنها عوامل و دست نشانده‌های آمریکا هستند پا پس کشیدند و از آنها جدا شدند و به انقلاب پیوستند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار داشت : 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است که مردم این را به خوبی شناختند و آن را همچون صحنه های دیگری که رقم زده بودند با حضور خود در عرصه‌های مختلف رقم زدند و میثاقی دوباره با ولایت بستند.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از ایام الله است که در اذهان ملت به خوبی نقش بسته است، ابراز داشت: حماسه 9دی آمریکا و صهیونیسم و سران فتنه را نا امید ساخت و آنهایی را که باهدف براندازی نظام مقدس اسلامی برنامه های خود را اجرا کردند و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از جوانان این مرز و بوم شدند .

ابوحمزه گفت : دشمن در صدد این است که تنها نامی از انقلاب اسلامی را به جای بگذارد و محتوای آن را از میان بردارد و هرلحظه منتظر تغییر رفتار ایران است و می گوید باید استکبارستیز بوده و با کشورهای مسلمان کاری نداشته باشید و این خلاف رفتار جمهوری اسلامی ایران است .

وی عنوان کرد : دشمنان اسلام و انقلاب با به راه اندازی انقلاب های مخملی در کشورهای گوناگون ضربه های متعددی زده است و جدیداً با نفوذ و حمایت های مالی و رسانه ای وارد شده اند و درحال برنامه ریزی برای ضربه های بعدی هستند و از افرادی استفاده می کنند که فریب خورده و دست نشانده آمریکا و جوامع غربی هستند .

سردار ابوحمزه یادآور شد: دشمن از دهه 60 شروع به برنامه ریزی‌های متعدد کرد و با استفاده از سه راهبرد پا به میدان نهاد.

وی ادامه داد: دشمن با راهبردهایی چون نفوذ، استحاله و براندازی وارد شد و قصد داشت با این راهبردها به اهداف پلید خود دست یابد و بعد از سال 78 با نفوذ در سران فتنه و آموزش آشوب و اغتشاش و... طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادند و سرانجام در سال 88 فتنه را کلید زدند و مردم را به خیابان ها کشاندند و زمینه براندازی را فراهم کردند اما مردم فهیم ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری در 9دی در برابر آنها ایستادند و نقشه های آنان را نقش برآب کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات