خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه حماسه 9 دی رفراندوم دیگری برای انقلاب اسلامی بود، گفت: یکی از سلاح‌های پیچیده و پیشرفته نظام سلطه برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران فتنه 88 بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۰۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

حمید شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با بیان اینکه یکی از سلاح‌های پیچیده و پیشرفته نظام سلطه برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران فتنه 88 بود، اظهار داشت: استعمارگران بیش از 10 سال در صدد براندازی اصل نظام انقلاب اسلامی ایران بودند که نتیجه آن فتنه 88 بود، اما با هدایت به وقت و دقیق رهبری، مردم در 9 دی سال 88 با حضور منسجم خود رفراندوم عظیمی برای انقلاب اسلامی شکل دادند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی رفراندوم دیگری برای انقلاب اسلامی بود، افزود: باید توجه داشت که نظام سلطه هر بار با یک فتنه جدیدی در پی براندازی نظام است و فقط شیوه و روش آن تغییر می‌کند که به فرموده مقام معظم رهبری این بار فتنه «نفوذ» در میان مسئولین را پیش گرفته‌اند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن گفت: انقلابیون همواره باید در راستای حفظ انقلاب اسلامی از نفوذ نظام سلطه در میان مردم و مسئولین مراقبت کرده و اگر موردی مشاهده شد همچون 9 دی 88 با آن برخورد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با نظام سلطه همسو شود و یا از آن حمایتی کند باید با او شدیداً برخورد شود چراکه قابل بخشش نیست و فتنه‌گران 88 نیز از این قضیه مستثنی نبوده و تا زمانی که توبه نکرده و از مردم عذر خواهی نکنند بخشیده نخواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات