خبرهای داغ:
معاون سياسي امنيتي استاندار همدان تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری از ظرفيت‌ هنر در راستاي اعتلاي شهرستان

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: هنرمندان چون مشعل فروزاني هستند که مي‌توانند مسير را براي آيندگان روشن کنند و از اين ظرفيت‌هاي بايد در راستاي اعتلاي شهرستان بهره گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۴۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدابراهیم الهي‌تبار در مراسم تجلیل از استاد برجسته خوشنویسی «سیدعلیرضا مجیدی» در بهار اظهار داشت: مردم شهرستان بهار در پذيرايي از زائران اربعين حسيني خوش درخشيدند و از دارايي خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در حوزه جغرافيايي خود و در کربلا روزانه هزاران نفر از زائران پذيرايي شدند.

وی با تبريک توفیقات کسب شده توسط جمهوري اسلامي در اوپک گفت: تيم ايراني توانست سياست جمهوري اسلامي ايران را در عرصه بازار نفتي به کشورهاي نفتي جهان بقبولاند و سهم جمهوري اسلامي را در اوپک افزايش دهند.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان افزود: شهرستان بهار ديار عالمان و عارفان است و هنر نيز در گستره جغرافياي شهرستان موج مي‌زند و شهر لالجين به عنوان يکي از 5 شهر جهاني جمهوري اسلامي ايران در يونسکو به ثبت رسيده است که بايد بيش از گذشته به اين شهر توجه شود.

وي توسعه فضاهاي فرهنگي- اجتماعي را از افتخارات دولت تدبير و اميد عنوان کرد و گفت: حرکت در حوزه اقتصادي عليرغم تنگناهاي موجود بسيار موفقيت آميز بوده است.

الهی‌تبار ادامه داد: همچنين دولت در حوزه اجتماعي وارد شد و در دو حوزه رصد آسيب‌هاي شاخص‌هاي اجتماعي و سرمايه هاي اجتماعي وارد کار شد و در حوزه اول طرحي نو درانداخته شد و تمام گزارشات به مقام معظم رهبري رسيد و حساسيت بر اين مساله را دولت رقم زد.

وی اضافه کرد: در حوزه دوم يعني سرمايه هاي اجتماعي براي جلب اعتماد، مشارکت و رضايتمندي مردم بايد کار انجام شود و يکي از اقدامات ارتقاي امنيت اجتماعي برگزاري مراسم نکوداشت سرمايه هاي اجتماعي است.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان تصريح کرد: اين هنرمندان چون مشعل فروزاني هستند که مي‌توانند مسير را براي آيندگان روشن کنند و از اين ظرفيت‌هاي بايد در راستاي اعتلاي شهرستان بهره گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات