خبرهای داغ:
امام جمعه شیرین‌سو:

سنگرهای امروز ما مساجد هستند

امام جمعه شیرین سو گفت: امروزه سنگرهای ما این مساجد محله‌ها و روستاها و شهرها هستند و دشمن هم در پی از بین بردن این مساجد است.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۴۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام علي‌اكبر منصوري در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج و هیأت امنا و خادمین مساجد بخش‌ شیرین‌سو که با رویکرد امربه معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: امروزه ما باید با ایمان و اعتقاد محکم در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به گفته رهبر عظیم الشان که فرمودند «من به آینده این مملکت خوش‌بین هستم با وجود همین جوانان متدین و با اعتقاد و مومن» گفت: ما می‌تونیم از طریق مساجد، جوانان با اعتقاد و متدین به جامعه تحویل دهیم.

امام جمعه شیرین‌سو تصریح کرد: امروزه سنگرهای ما این مساجد محله‌ها و روستاها و شهرها هستند و دشمن هم در پی از بین بردن این مساجد است.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جوانان ما از این مساجد به دفاع از میهن رفتند و هیأت امنا باید جوانان را به مساجد بکشند، گفت: مساجد باید پررونق تر از وضعیت کنونی باشند.

منصوری ابراز داشت: بیشتر جوانان ما که به درجات بالای علمی رسیده‌اند، همه مسجدی بودند، بنابراین اگر می‌خواهیم دشمنان به نقشه‌های شوم دست پیدا نکند و ما پیروز باشیم باید در پایه سنگر مسجد باشیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ائمه جماعات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات