خبرهای داغ:
یک کارشناس مذهبی با اشاره به ارتباط امر به معروف و نهی از منکر با سبک زندگی، گفت: در واقع امر به معروف و نهی از منکر، مبنا و معیاری برای تعریف سبک زندگی است.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۳۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام اباذر طالبی در همایش امربه معروف و نهی ازمنکر که با حضور بسیجیان در بهار برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از برترین اعمال خلق است و چیزی مهمتر از این فریضه الهی در دین وجود ندارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر در راستای تبیین ارتباط میان امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان مهم‌ترین فریضه اسلامی است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به ارتباط امر به معروف و نهی از منکر با سبک زندگی، خاطرنشان کرد: در واقع امر به معروف و نهی از منکر، مبنا و معیاری برای تعریف سبک زندگی است.

وی ابراز داشت: سبک زندگی در غرب بر اساس حیات فردی و آزادی‌های فردی تعریف شده است، درحالی‌که در نظام اجتماعی اسلامی، زندگی بر اساس مسئولیت همگانی تعریف می‌شود.

طالبی تصریح کرد: بحث‌ مسئولیت همگانی نسبت به سرنوشت یکدیگر، یکی از نکات محوری در سبک زندگی اسلامی است که بااید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات