خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

امروز دشمنان با شبیخون فرهنگی سعی در سست کردن اعتقادات جوانان دارند

امام جمعه کبودراهنگ گفت: امروز دشمنان با استفاده از ترفند شبیخون فرهنگی سعی در سست کردن دین و اعتقادهای جامعه به ویژه نسل جوان را دارند.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۱۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت السلام یوسف روحانی در همایش امربه معروف و نهی از منکر در جمع بسیجیان و مسئولین امربه معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و در حضور مسئولین شهرستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی فراموش شده است که برای احیای این فریضه الهی باید تلاش همگانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: آمران به معروف باید در برخورد با منکرها و تذکر لسانی در جامعه آگاهی کامل داشته باشند تا در برخورد با منکرها و ناهنجاری های جامعه تاثیرگذار باشند.

امام جمعه کبودراهنگ همچنین با اشاره به ایمان، ایثار و از خود گذشتگی و تبعیت از ولایت فقیه به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن در پشت خاک ریزها و رو در روی رزمندگان در حال نبرد بود ولی امروز دشمنان با استفاده از ترفند شبیخون فرهنگی سعی در سست کردن دین و اعتقادهای جامعه به ویژه نسل جوان را دارند.

روحانی افزود: امروز در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب باید با هوشیاری و بصیرت افزایی و جذب جوانان به محافل مذهبی و مساجد نگذاریم خدشه ای بر اعتقادها و ایمان ملت بزرگ ایران وارد شود.

در پایان این همایش از 20 نفر از فعالان امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات