خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شیعه ناب محمدی بهترین تفکر برای سعادت بشری است و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی می‌داند بنابراین تلاش می‌کند این تفکر به گوش جهانیان نرسد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۷۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام حمزه پور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در سپاه ناحیه رزن بیان کرد: زمانی مردم به سمت تفکر کمونیستی روی آوردند ولی با سقوط شوروی فهمیدند که تفکر کمونیستی تفکر خوبی نیست و به تفکر جدیدی به نام تفکر لیبرال دموکراسی که بر تفکر قبلی قالب بود گرایش پیدا کردند.

وی افزود: هم اکنون نیز با گذشت سال‌ها باز به این نتیجه رسیده‌اند که این تفکر نیز تفکر پوچی بوده و پاسخگوی تمام نیازهای آنها نیست و باید به سمت تفکر جدیدی بروند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: غرب و شرق نمی‌خواهند فطرت انسان‌ها بیدار شود و تفکر جدید را مطالبه کند، پس با ایجاد سرگرمی‌ها از بیداری مردم جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: شیعه ناب محمدی بهترین تفکر برای سعادت بشری است و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی می‌داند بنابراین تلاش می‌کند این تفکر به گوش جهانیان نرسد.

حمزه‌پور با بیان اینکه کسی که تفکر شیعی را در جهان نشر دهد در واقع به ظهور امام زمان(عج) کمک کرده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با بنیانگذاری این انقلاب اولین قدم را برداشت و مقام معظم رهبری گام‌های بعدی را، ما نیز اگر منتظر واقعی امام زمان(عج) هستیم باید در این راستا تلاش کنیم.

وی در رابطه با فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین اهداف امام حسین(ع) از قیام عاشورا بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به این فریضه در جامعه گفت: ما باید در تمام ایام سال نسبت به عملی شدن این فریضه در جامعه تلاش کنیم و ماه محرم فرصتی مناسب برای توجه به این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در تمام مسائل کوچک و بزرگ از واجبات و فروع دین اسلام بوده است که از همان اوایل اسلام مطرح شده است.

حمزه‌پور تاکید کرد: اگر مصلحت و آبادانی جامعه برای مردم یک کشور مهم باشد و بخواهند قدمی در این راه بردارند به طور قطع به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات