خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از دردهای جامعه درد دین است که اگر به موقع علاج نشود مانند سرطان همه ارکان جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد و جامعه را نابود می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۶۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: هدف از قیام امام حسین(ع) احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر بود.

وی افزود: از زمان معاویه ملعون به بعد فضای جامعه به شدت آلوده شده بود و منکرها جای معروف‌ها نشسته بود به طوری که همراه بودن با ولی خدا زشت‌ترین عمل در آن روز به شمار می‌رفت و مردم از مسیر امامت و ولایت به مسیر خلافت روی آورده بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه این حرکت از زمان سقیفه شروع شده بود، تصریح کرد: ابن اسیر می‌گوید امام حسین(ع) روز عاشورا شهید نشد، بلکه زمانی شهید شد که سقیفه تشکیل شد چراکه با پذیرش این منکر بهترین و بالاترین معروف را زیر پا گذاشتند.

وی تصریح کرد: هر انسانی که ویروس وارد بدن او می‌شود بدن آن انسان نسبت به آن ویروس واکنش نشان می‌دهد و علامت درد در بدن ظهور و بروز می‌کند واین علامت انسان را بر آن وا می دارد که درد خود را درمان کند در واقع اگر این درد با علامت ظهور و بروز نمی‌کرد یکباره انسان در اثر غفلت از بیماری خود، ازبین می‌رفت بدون اینکه از درد خود خبر داشته باشد.

شیرزادی گفت: همان طور که دردهای جسمی زیاد هستند و هر یک علامت‌های متفاوت دارند جامعه بشری نیز دردهای مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از دردهای جامعه درد دین است، گفت: درد دین از همه مهمتر است چراکه اگر به موقع علاج نشود مانند سرطان همه ارکان جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد و جامعه را نابود می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: امام حسین (ع) غیرت دینی داشت و این را به خوبی احساس می‌کرد و این زنگ خطر را می‌شنید که دین در خطر است و قیام کرد و در این راه جان خود و عزیزان خود را فدا کرد که اسلام و مقدسات و فریضه امر به معروف و نهی از منکر زنده بماند.

وی با بیان اینکه غیرت دینی باید در جایی بروز کند که به مقدسات ما دهن کجی می‌شود، خاطرنشان کرد: مقدسات آن است که از طرف خداوند متعال، امامان و ائمه معصومین(ع) مورد تایید قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات